English

قاسمعلی خدابنده:

واریز مبلغ ۱۰ میلیارد تومان برای مواد ضدعفونی و بهداشتی به حساب مدارس خراسان رضوی

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی بیان کرد: این اعتبار به حساب مدارس در اوایل سال تحصیلی جاری واریز شده است و تامین منابع برای این منظور در مدارس مختلف متفاوت است.

واریز مبلغ ۱۰ میلیارد تومان برای مواد ضدعفونی و بهداشتی به حساب مدارس خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، قاسمعلی خدابنده مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی در خبری عنوان کرد: در سال تحصیلی جاری مبلغ ۱۰ میلیارد تومان برای هزینه‌های بهداشتی و مواد ضدعفونی به حساب مدارس استان واریز شده که با توجه به هزینه بالای مواد ضدعفونی و ضرورت تامین آن این میزان کم و ناکافی است.

خدابنده در ادامه این خبر اضافه: هزینه دقیق مصرفی برای خرید مواد ضدعفونی در مدارس تا کنون جمع‌بندی نشده است زیرا در هر مدرسه میزان مصرف، بسته به فضای مدرسه و تعداد جمعیت دانش آموزی متفاوت است.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی تصریح کرد: این اعتبار به حساب مدارس در اوایل سال تحصیلی جاری واریز شده است و تامین منابع برای این منظور در مدارس مختلف متفاوت است به عنوان مثال در برخی مدارس مناطق برخوردار مشارکت اولیا بیشتر و مشکلات در این زمینه کمتر است اما در بخشی از مدارس محروم و حاشیه شهر، مدیران دچار مشکل در تامین منابع بیشتر مورد نیاز هستند.

وی همچنین متذکر شد: تا کنون از محل منابع استانی کمکی به مدارس در این رابطه صورت نگرفته است اما برخی دستگاه‌ها، نهادها و مجموعه‌ها به صورت پراکنده کمک‌هایی کرده اند که از جمله می توان به شهرداری، جهاد سازندگی، ارتش و سپاه اشاره کرد.

خدابنده در خاتمه خاطرنشان کرد: مصرف و تخصیص اعتبار از منابع ملی و استانی تابع تفاهمنامه‌های مالی است که امسال، اعتبارات آموزش و پرورش ابلاغ شده بنابراین مازاد بر این اعتبارات میسر نیست و هر کمک و همکاری از سوی والدین و دستگاهها و نهادها برای انجام امر ضدعفونی در مدارس را پذیرا هستیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه