English

فرمانده سپاه کربلا مازندران:

سپاه تا پایان بحران کرونا در کنار مردم است

فرمانده سپاه کربلا مازندران گفت: سپاه تا پایا بحران کرونایی در کنار مردم استان بوده و تحت عنوان مدافعان سلامت در گروههای مختلف به ارایه خدمات می پردازند.

سپاه تا پایان بحران کرونا در کنار مردم است

به گزارش خبرگزاری موج مازندران ، سردار محمد حسین بابایی اظهار داشت: بیش از ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار اقلام پزشکی از قبیل ماسک بهداشتی، گان بیمارستانی، دستکش یک بار مصرف و روپوش بیمارستانی  تولید و توزیع شد.

وی ادامه داد : در کنار توزیع اقلام پزشکی ۲ میلیون لیتر هم مواد ضدعفونی برای گندزدایی محلات شهری و روستایی و نیز محلول‌های ضدعفونی دست، در سراسر استان استفاده وتوزیع شد.

فرمانده سپاه کربلا مازندران تصریح کرد : سپاه با شعار از مردم با مردم و برای مردم در همه صحنه‌ها وارد میدان می‌شود و این بارهم از تاریخ ۷ اسفند سال ۹۸ همه سپاه‌های شهرستان ۲۲ گانه استان برای مهار کرونا فعال شدند.

سردار بابایی در بخش دیگری از سخنان از اقدامات سپاه و بسیج برای جلوگیری از شیوع کرونا گفت: وظیفه سفیران سلامت آموزش و اطلاع رسانی به مردم برای پیشگیری کرونا است.

فرمانده سپاه کربلا در ادامه با بیان اینکه مدافعان سلامت هم ضدعفونی کردن و کمک به کادر درمانی بیمارستان را برعهده دارند، اضافه کرد: مدافعان سلامت در اکثر روستاهای مازندران فعال بوده و به صورت مطلوب کار ضدعفونی را ادامه می‌دهند.

فرمانده سپاه کربلا از اجرای غربالگری مردم درطرح بسیج ملی مبارزه با کرونا هم گفت و خاطرنشان کرد: مراقبان سلامت با هماهنگی علوم پزشکی مازندران و پزشک خانواده، به آن دسته از خانواده‌ای که در طرح غربالگری مشخص شدند که علائم ابتلاء به کرونا دارند، کمک می‌کنند و نیازهای آنان را برطرف کرده و مراقب روند درمانی خانواده‌ها تا بهبودی کاملشان هستند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه