English

به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا صورت گرفت؛

کمک ۴ میلیارد ریالی اوقاف اصفهان به بیمارستان ها و مراکز درمانی

معاونت توسعه و پشتیبانی اداره کل اوقاف و امور خیریه اصفهان کمک 4 میلیارد ریالی اوقاف اصفهان به بیمارستان ها و مراکز درمانی به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در اصفهان خبر داد.

کمک 4 میلیارد ریالی اوقاف اصفهان به بیمارستان ها و مراکز درمانی

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، رضا خطیبی با اشاره به کمک 4 میلیارد ریالی اوقاف اصفهان به بیمارستان ها و مراکز درمانی بیان کرد: یکی از نیات روز جامعه برای ایجاد وقف‌های جدید تجهیزات درمانی و بهداشتی برای بیمارستان‌ها است و واقفان و خیران نیک‌اندیش می‌توانند با وقف بخشی از اموال خود به بخش سلامت جامعه کمک کنند.

 وی افزود: درجلسه ای که با قائم مقام رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان برگزار شد توافق گردید تا اداره کل اوقاف  و امور خیریه اصفهان  با بکارگیری ظرفیت  و امکانات  موجود برای تامین  برخی اقلام  مورد نیاز  براساس اولویت ها  از سوی آقای صافی قائم مقام ،اقدام و به بیمارستان ها تحویل گردد و چگونگی اقدامات نیز با هر دو دستگاه هماهنگ شود.

خطیبی در ادامه در مورد  تعهدات اوقاف و امور خیریه استان گفت: میزان تعهدات اداره کل  اوقاف و امور خیریه اصفهان معادل  مبلغ 4 میلیارد ریال توافق گردید  که در مرحله اول  اقلام دارای اولویت  شامل ( ماسک ،لباس یکبار مصرف  پزشکی  و پیرا پزشکی (یکبار مصرف ضد آب ) لباس  یکبار مصرف  اوران ،شیلد محافظ صورت ، عینک محافظ، کلاه یکبار مصرف ،لباس  یکبار مصرف  سراسری، ماسک سه لایه  جراحی، دستکش  لاتکس ، ارزاق  بیمارستان ها و نقاهتگاه ها  شامل (برنج ،گوشت  و......) که مقرر گردید توسط دانشگاه  لیست  ارائه  و اداره اوقاف اقدام به خرید نموده و به بیمارستان ها و مراکز درمانی تحویل دهد.

  خطیبی از  دیگر تعهدات  اوقاف را تهیه بسته های فرهنگی مورد نیاز  مراکز درمانی اعلام کرد که در گام اول این مراکز باید توسط دانشگاه علوم پزشکی شناسایی  و لیست نهایی  در اختیار اوقاف استان قرار گیرد.

این مقام مسئول ایجاد راه اندازی  کارگاه  های  تولید اقلام مصرفی  مورد نیاز  توسط اداره اوقاف در بقاع و اما مزادگان، طراحی و تولید جایگاه  های ضد عفونی  قابل استقرار در اماکن عمومی و ادارات و حمایت از افراد مبتلا و یا مشکوک  به بیماری که در منازل  خود قرنطینه  شده اند  بوسیله ارزاق و امکانات بهداشتی که توسط دانشگاه لیست نهایی اداره اوقاف استان اعلام می گردد  را از دیگر تعهدات اداره کل اوقاف و امور خیریه اعلام کرد.

معاونت توسعه  و پشتیبانی  اداره کل اوقاف و امور خیریه در ادامه تهیه تعدادی از جایگاههای  ضد عفونی جهت بیمارستان ها  را نیز از دیگر اقدامات  برشمرد که  بعد از نصب  و راه اندازی  شارژ مواد ضدعفونی توسط بیمارستان صورت می پذیرد.

  گفتنی است؛ موجودی مربوط به مهدی بنان الشریعه  در وجه بیمارستان عیسی بن مریم  برای تهیه وسایل بهداشتی جهت بیمارستان واریز می گردد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه