English

در نوشتاری عنوان شد:

استان همدان به مدیر خنثی نیازی ندارد/ مدیران طفره رو را با مطالبه گری باید از میدان خارج کرد

شهر همدان جدای از تعداد معدودی از مسوولان، همواره از داشتن مدیران لایق و دلسوز برای شهر و استان محروم بوده است و این مهم می تواند دلایل مختلف سیاسی و .. داشته باشد.

استان همدان به مدیر خنثی نیازی ندارد/ مدیران طفره رو را با مطالبه گری باید از میدان خارج کرد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج همدان، شهر همدان جدای از تعداد معدودی از مسوولان، همواره از داشتن مدیران لایق و دلسوز شهر و استان محروم بوده است و این مهم می تواند دلایل مختلف سیاسی و .. داشته باشد که مجال بررسی آن در این مقال نیست؛ اما آنچه که در این میان دارای اهمییت است آن است که نباید به  بقای این دست مدیران در سمتی که عهده دار آن هستند اجازه حضور بیشتر داد. اما چگونه؟ مطالبه گری همراه با استمرار از سوی تمامی شهروندان راه دستیابی به این مطلوب است.

 

استان همدان به مدیر خنثی نیازی ندارد

مدیری که تنها شاهد سپری شدن امور جاری است و حتی در آن نیز موفق نبوده است و یا اینکه در این شهر و استان ساکن نیست و چند روز را در استان دیگری سپری می کند، آیا می تواند نقش موثری داشته باشد؟

این ما هستیم که در شهر و استان ساکن هستیم و روزهای عمرمان را با سیاست ها و برنامه هایی که این مدیران نسخه آن را برای ما می پیچند سپری می کنیم. اگر مدیر لایقی باشد می تواند برای مردم استان نماینده خوبی قلمداد شود و اگر حضورش در سمت کنونی هیچ فایده ای ندارد الا برای خودش، که آن تخلف است؛ چرا که جایگاهش برای خدمت به مردم است. مدیری که به خلق خدمت نمی کند باید انصراف دهد و عذرش خواسته شود و به دنبال منافع شخصی خود در جای دیگر باشد.

مطالبه گری راه ارتقای استان است

اگر شهر و استان را دوست می داریم و خواهان ارتقای آن هستیم، باید ضمن مطالبه گری، ارزیابی عملکرد هر یک از مدیران، شهرداران و اعضای شورا و نمایندگان مجلس و دیگر مسوولان در ادارات کل را مورد بررسی قرار دهیم و امور را با ابزارهای مختلف در مسیر درست هدایت کنیم، اگر که تمایلی به این امر ندارند بایستی بار سفر ببندند.

این مهم نیاز به مطالبه گری جدی از مسوولان ارشد و میانی و دیگر تصمیم گیران دارد، اگر برای انجام وظایف خود در پست مد نظر قرار گرفته اند پس بایستی همان کنند و در غیر اینصورت برای چه حضوری خنثی دارند؟ در پی چه هستند زمانی که نمی توانند و قادر نیستند تاثیری مثبت داشته باشند؟

مدیر ارشد استان در این مقطع حساس تمامی موارد لازم و کافی را بایستی در انتخاب مدیران خود به کار گیرد تا برخی از حوزه ها از انجماد خارج شوند.

آیا این خبر مفید بود؟
نویسنده:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه