English

حجت الاسلام و المسلمین موسی پولادی عنوان کرد؛

هدف شهدا را باید در وصیت نامه آن‌ها پیدا کنیم

نماینده ولی فقیه در سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان با بیان اینکه ما مدیون خانواده های شهدا هستیم و این را باید یادآوری کنیم اظهارداشت: انسان در هر میدانی وارد میشوند هدفی دارند و هدف شهدا باید در وصیت نامه آنها پیداکنیم.

هدف شهدا را باید در وصیت نامه آن‌ها پیدا کنیم

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، حجت الاسلام و المسلمین موسی پولادی نماینده ولی فقیه در سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان در مراسم یادواره شهدا ی فرهنگی میناب با بیان اینکه جامعه ا‌ی اسلامی‌ است معلمان به عنوان تولید کننده فکر و پرورش دهنده نسل بشریت مورد عنایت خاص قرار گرفت عنوان کرد: شهدا گم نشده اند که ما‌ پیدایشان کنیم بلکه قرار است در زمان خود بیایند و ما را بیدار کنند. 
وی با بیان اینکه ما مدیون خانواده های شهدا هستیم و این را باید یادآوری کنیم اظهارداشت: انسان هادر هر میدانی وارد میشوند هدفی دارند و هدف شهدا باید در وصیت نامه آنها پیداکنیم. 
نماینده ولی فقیه در سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان با اشاره به اینکه شهدا هدف‌های والایی داشته اند اظهارداشت: در وصیت نامه‌ شهدا پیمان بستن با ولی فقیه بسیار تکرار شده است و ما به شهدا نیازمندیم چراکه چراغ راه ما هستند تا مسیر را به انحراف نرویم. 
وی با بیان اینکه شهدا برای ولایت رفته اند عنوان کرد:  راه شهدا هرگز فراموش نخواهد شد و ولایت آنقدر اهمیت دارد که همه چیز قائم به آن است اگر بخواهیم به سعادت برسیم. 
حجت الاسلام و المسلمین پولادی با بیان اینکه ولایت فقط ولایت خداست اظهارداشت: شهدای ما در وصیت نامه خود از ولایت یاد کرده اند و امروز ولایت فقیه همان ولایت رسول خدا است. 
وی افزود: امروز هنوز متاسفانه در صدا و سیما و در برخی از  مراسمات رسمی برای رهبر معظم انقلاب از لفظ امام بکار نمیبرند، این مظلومیت ایشان است؛ رهبر بار معنوی ندارد بلکه امام است که بار معنوی دارد. 
نماینده ولی فقیه در سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان عنوان کرد: چرا برخی تا زنده بوده اند حاضر نشدند از کلام امام برای رهبر معظم انقلاب استفاده کنند، اگر کسی ایشان را امام خطاب کرد باید از ایشان تبعیت کند؛ رمز عبور از تمام مشکلات و رسیدن به تمدن نوین اسلامی اطاعت از ولایت فقیه است. 
وی اظهارداشت: کسی هست سندی ارائه کند که مسئولی در نظام اسلامی از اول انقلاب تاکنون کلام امامان را گوش داده است و سعادت‌مند نشده باشد؛ در مقابل مسئولی به این ها پشت کرده باشد و عاقبت بخیر شده باشد. 
حجت الاسلام و المسلمین پولادی با بیان اینکه جایگاه شهید حاج قاسم سلیمانی را فقط خداوند میداند گفت: امروز اصلی ترین دلیل برای موفق ما ولایت مداری است. 
وی در پایان عنوان کرد: شهدا پیام خود را در وصیت نامه های خود نوشته اند و از ما خواستند از ولی فقیه تبعیت کنیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
خبرنگار:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی