English

رئیس کمیته امداد چالوس خبر داد:

مساعدت ۳۷۶ میلیون تومانی خیرین چالوسی در تأمین جهیزیه مددجویان

رئیس کمیته امداد چالوس گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون مبلغ 376 میلیون تومان با کمک خیران، مراکز نیکوکاری و کمیته امداد امام (ره) جمع آوری شد.

مساعدت  376 میلیون تومانی خیرین چالوسی در تأمین جهیزیه مددجویان

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، محمد قمی با بیان اینکه اهدای جهیزیه به زوج‌های جوان در راستای ترویج سنت حسنه ازدواج آسان در جامعه است، اظهار داشت: از مجموع این مبلغ،  205 میلیون تومان آن به صورت نقد و مابقی کالا است.

وی با اشاره به اینکه کمک‌ هزینه‌ جهیزیه دختران، هدیه داماد و همچنین کمک به ازدواج مجدد بانوان تحت حمایت پرداخت می‌شود، ادامه داد: مبلغ 120 میلیون تومان کمک هزینه برای تهیه پنج  قلم کالا شامل یخچال، تلویزیون، اجاق‌گاز، جاروبرقی و ماشین لباسشویی اعطایی به نوعروسان از محل مساعدت‌های نوع‌دوستانه خیران، مراکز نیکوکاری و کمیته امداد تأمین‌ شده است که با هم افزایی، برای هر نفر به ارزش 15 میلیون تومان جهیزیه به 16 نفر اهدا می شود.

رئیس کمیته امداد چالوس با بیان اینکه خدمات راهنمایی و مشاوره قبل، حین و پس از ازدواج به زوج‌های تحت حمایت، به تعداد 30 نفر تاکنون انجام شد، گفت: به دلیل شیوع ویروس کرونا، کلاس‌های مشاوره ازدواج، فرزندپروری و مهارت‌های زندگی برای زوج‌های جوان به‌ صورت مجازی برگزار می‌شود.

گفتنی است، در شهرستان چالوس 2601 خانوار تحت حمایت کمیته امداد قرار دارند و از خدمات این نهاد بهره مند هستند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه