English

نماینده ولی فقیه در کردستان:

استاندار جدید فرصت را برای خدمت به کردستان غنیمت بشمارد

نماینده ولی فقیه درکردستان خطاب به استاندار جدید گفت: فرصت را برای خدمت به کردستان غنیمت بشمارید و از لحظات آن در راستای کمک به مردم استفاده کنید.

استاندار جدید فرصت را برای خدمت به کردستان غنیمت بشمارد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان، حجت‌الاسلام والمسلمین حاج عبدالرضا پورذهبی روز دوشنبه در جلسه شورای اداری و آیین تکریم و معارفه استاندار کردستان در حضور وزیر کشور، خطاب به استاندار جدید اظهار داشت: طبق فرموده رهبری از قبیله گرایی بپرهیزیم و از تمام ظرفیت‌های انسانی، نخبگان و صاحب نظران برای ارائه خدمات بهتر به مردم و توسعه استان تلاش کنید.

وی با تاکید بر اینکه اخلاص را سرلوحه کار خود قرار دهید، اضافه کرد: کردستان امروز بیش از هر زمان دیگری نیاز به همدلی و همت عالی برای پیشرفت دارد و سعی کنیم مثبت گرا باشیم.

نماینده ولی فقیه در کردستان اظهار امیدواری کرد آینده استان با حضور استاندار جدید و جوان پر از موفقیت باشد و ادامه داد: همه برای پیشرفت استان همکاری کنیم و طالب شکست دیگران نباشیم، چراکه به ضرر مردم استان خواهد بود.

حجت الاسلام پورذهبی تاخیر در معرفی استاندار را نوعی امتحان دانست و گفت: سعی کنیم منتظر لغزش مسوولان نباشیم و از لغزش آنان خوشحال نشویم، چونکه مردم ضرر می کنند و آنها از تنازع و دعواهای سیاسی خسته اند و منتطر اتفاقات خوب در زندگی هستند.

وی از استاندار جدید خواست فرصت را برای خدمت به مردم عنیمت بشمارد و افزود: نگاه رو به جلو داشته باشید و در بعد نقد از گذشته خودمان را تعریف نکنیم، بلکه همیشه قدردان زحمات گذشتگان باشیم.

نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: سرزمین کردستان روح افزا، و معطر به عطر شهدا است و مردمی شریف و زحمتکش و کم توقع و دارای علمایی دلسوز و ساده زیست است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه