English

روحیه استکبارستیزی در دانش آموزان تقویت شود

نماینده ولی فقیه در کردستان با اشاره به کشتار انسان‌های بی‌گناه در جهان از سوی کشورهای استکباری، گفت: ضرورت دارد روحیه استکبارستیزی در دانش آموزان تقویت شود.

روحیه استکبارستیزی در دانش آموزان تقویت شود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان، حجت‌الاسلام والمسلمین حاج عبدالرضا پورذهبی در دیدار دانش‌آموزان بسیجی که فرمانده سپاه و مدیرکل آموزش و پرورش هم حضور داشتند، با اشاره به اینکه در دوران جنگ جهانی اول و دوم میلیون‌ها انسان بی‌گناه در جنگ بوسیله کشورهای استعمارگر و استکباری کشته شدند و امروز نیز این کشورها عامل قتل عام انسان‌های زیادی در خاورمیانه هستند، اظهار کرد: ضرورت دارد مقوله استکبارستیزی در دانش‌آموزان تقویت شود.

نماینده ولی فقیه در کردستان فراگیری علم و آگاهی نیاز امروز جامعه دانست و گفت: دانش آموزان باید با تحصیل علم و‌دانش به توسعه علمی جامعه کمک کنند.

وی همچنین بر تقویت خودسازی و معنویت، غیرت دینی و ملی در دانش آموزان بسیجی تاکید کرد و گفت: بنا به فرمایش مقام معظم رهبری در مدارس کشور باید انسان‌های تربیت شوند که دوستدار استقلال کشور باشند.

حجت‌الاسلام پورذهبی به دانش‌آموزان توصیه کرد: در راستای تقویت روحی خود تلاش کنند و هیچ گاه دلسرد نباشند.

 مطالبات دانش‌آموزان بسیجی پیگیری شود

یکی از دانش‌آموزان بسیجی هم در این دیدار با اشاره به اینکه دانش‌آموزان مطالباتی دارند که از سوی مسولان و‌مدیران مورد بی‌توجهی قرار می‌گیرد خواستار تحقق مطالبات دانش آموزان شد.

رضایی دانش‌آموزان را مهم‌ترین و حساس‌ترین قشر جامعه دانست و گفت: بسیج دانش‌آموزی گسترده‌ترین تشکل در کشور محسوب می‌شود و آرمان‌های مقدسی دارند.

به گفته وی، دشمنان بیشترین تمرکز را بر قشر آسیب‌پذیر جامعه دارد در این راستا توجه به دانش آموزان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

این دانش‌آموز سنندجی یکی از دغدغه‌های دانش آموزان را عدالت آموزشی در سیستم آموزشی دانست و گفت: مدارس خاصی در کشور وجود دارد که امکانات خاصی دارد این در حالی است که سایر ادارات فاقد امکانات خاص هستند.

وی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در دانش آموزان ضروری برشمرد و افزود: توجه به اقامه فریضه نماز در مدارس باید مورد توجه جدی قرار گیرد.

رضایی همچنین خواستار دسترسی دانش‌آموزان به رسانه‌های جمعی برای بیان ایده‌ها و مطالبات برحق آنها شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه