English

در پاسخ به موج:

مردمی بودن و تسلط بر امور، از ویژگی های انتصابات آینده در کردستان باشد

نماینده ولی فقیه در کردستان انتصاب مدیران برای کردستان، جدای از داشتن شاخص‌های عمومی مانند تعهد و تخصص، باید جلوه مردمی‌بودن و روحیه بالای خدمتگزاری آنان بالا باشد.

مردمی بودن و تسلط بر امور، از ویژگی های انتصابات آینده در کردستان باشد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان، حجت‌الاسلام والمسلمین حاج عبدالرضا پورذهبی ظهر امروز یکشنبه در نشست با مسوولان و خبرنگاران رسانه‌ها در سنندج اظهار کرد: اینکه کردستان، استان فرهنگی است یک مسئله بسیار مهم است و ما در این مدت سعی کردیم تمام وضعیت و ظرفیت استان را در این حوزه احصا کنیم و بخشی از این شناخت به واسطه سفرهای استانی در روستاها و شهرها انجام گرفته است.

وی خاطرنشان کرد:  ظرفیت‌های متعددی در بخش فرهنگی استان احصا شده و برای بهره‌گیری از این ظرفیت‌ها نشست‌های هم‌اندیشی متعدد برگزار شده است.

نماینده ولی فقیه درکردستان اذعان داشت: امسال سعی کردیم کارها و اقدامات بیشتر جنبه عملیاتی داشته باشد، کردستان به فرموده رهبر معظم انقلاب، استان فرهنگ و هنر است و بحث‌های فرهنگی و هنری باید توسط متولیان حوزه فرهنگ و رسانه گسترش پیدا کند.

نماینده ولی فقیه در کردستان عنوان کرد: موضوع اقتصاد رسانه را به صورت ویژه مورد توجه قرار خواهیم داد و در این راستا از تمام ظرفیت‌ها استفاده خواهیم کرد.

وی عنوان کرد: با توجه به برنامه‌های سفر رییس جمهور کشور احساس می‌کنیم استان کردستان یکی از هدف‌های سفر باشد و به زودی شاهد حضور ایشان در استان باشیم.

وی در پاسخ به سوالی در خصوص وضعیت سرمایه‌گذاری بنیادها و نهادهای وابسته به دفتر مقام معظم رهبری در استان کردستان، افزود: بنیادهای زیر نظر دفتر مقام معظم رهبری سرمایه‌گذاری‌هایی در حوزه‌های مختلف داشته‌اند اما ظرفیت استان بیش از اینهاست که امیدواریم با گذر از شرایط کرونا، اقدامات موثرتری انجام شود.

نماینده ولی فقیه در کردستان به ورود بنیادهای زیر نظر دفتر مقام معظم رهبری مانند ساخت خانه عالم برای علمای اهل سنت و تشیع و اشتغالزایی در استان گریزی زد و گفت: دعوت از ظرفیت‌هایی که بتوانند به توسعه استان کمک کنند از اولویت‌های نمایندگی ولی فقیه در استان است.

وی در ادامه گفت: زمینه برای جذب سرمایه‌گذار به اندازه کافی در کردستان فراهم نیست که امنیت فکری، ذهنی و کاری سرمایه‌گذاران مستلزم فراهم‌کردن جذب سرمایه‌گذار در این استان است.

نماینده ولی فقیه در کردستان در ادامه در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران در خصوص شاخصه‌های یک مدیر در تراز انقلاب از دیدگان وی، گفت: امروز باید ببنیم کردستان به مسوولی با چه ویژگی‌هایی نیاز دارد و براساس آن این انتصاب‌ها صورت بگیرد.

وی اضافه کرد: متخصص، انقلابی‌بودن، مردمی بودن، پای کار بودن، مسلط بودن به امور و غیره باید از شاخص‌های مهم در انتخاب مدیران استانی باشد.

حجت‌الاسلام پورذهبی تصریح کرد: در انتصاب‌ها نگاه‌های حزبی مخرب است، انتخاب افراد برای مسئولیت‌ها چه بومی و چه غیربومی باید با نگاه خدمت باشد چرا که اعتماد اجتماعی تا حدودی آسیب دیده و نیاز به جبران دارد و این مهم تنها با خدمت و فراتر از نگاه‌های حزبی ممکن می‌شود.

وی ابراز امیدواری کرد، با تلاش دولت جدید شاهد اجرا و به بهره‌برداری رسیدن پروژه‌های نیمه تمام در کردستان باشیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه