English

نماینده ولی فقیه در کردستان:

مدیران باید روحیه جهادی داشته باشند

نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: رهبر معظم انقلاب جدیت، کارکردن شبانه‌روزی و پرتلاش و پرانگیزه را از شاخصه‌های مدیریت جهادی عنوان کردند که ما هم امیدواریم هر کس در مسند مدیریتی قرار می‌گیرد این ویژگی‌ها را داشته باشد.

مدیران باید روحیه جهادی داشته باشند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان، حجت‌الاسلام والمسلمین حاج عبدالرضا پورذهبی صبح امروز در آیین تکریم و معارفه رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان کردستان اظهار داشت: رهبری در تمجید از حرکت ریاست قوه قضائیه، حرکت آیت‌الله رئیسی در دو سال گذشته را جهادی عنوان کردند.

نماینده ولی فقیه در کردستان عنوان کرد: رهبر معظم انقلاب جدیت، شبانه‌روزی و پرتلاش و پرانگیزه را از شاخصه‌های مدیریت جهادی عنوان کردند و ما هم امیدواریم هر کس در مسند مدیریتی قرار می‌گیرد این ویژگی‌ها را داشته باشد.

وی به روایتی از پیامبر گرامی اسلام اشاره کرد و گفت: پیامبر فرمودند، خدایا بر من منت بگذار و به من نشاط بده و از سستی، و تنبلی، ناتوانی، بهانه‌آوری، ضرر و زیان و دل‌مردگی و ملال دور بدار.

حجت‌الاسلام پورذهبی آرزو کرد، همه مسوولان دل‌مردگی نداشته باشند و نشاط مدیریتی به مسوولان عطا کند.

در این مراسم، از خدمات 11 ساله مجتبی شیرودبزرگی تقدیر و سیدعلی سیدحقی به عنوان رئیس جدید سازمان قضایی نیروهای مسلح استان معرفی شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه