English

مدیران امانتدار شایسته ای برای رسالت شهدا باشند

نماینده ولی فقیه در کردستان خطاب به مدیران و مسئولان گفت: شهدا وظیفه سنگینی بر دوش شما گذاشته اند که بایستی امانتدار خوبی برای این رسالت باشید.

مدیران امانتدار شایسته ای برای رسالت شهدا باشند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان، حجت‌الاسلام والمسلمین حاج عبدالرضا پورذهبی روز چهارشنبه در جلسه نهایی پیگیری و نظارت میدانی رییس مجلس شورای اسلامی در کردستان اظهار کرد: علم و دانش، ادب، عفت و پاکدامنی و امانت داری از ویژگی‌های یک فرد مؤمن است و انتظار داریم مدیران استان ویژگی‌ها را در شخصیت خود متبلور کنند.

نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: تقدیم بیش از 23 هزار شهید انصار و مهاجر وظیفه سنگینی را بر عهده مدیران و مسئولان کردستانی قرار داده است که باید امانت دار این رسالت باشند.

وی افزود: مسئولیتی که بر عهده داریم امانتی است که شهدا به ما سپرده اند و باید به نحو احسن در مسیر خدمت به مردم تلاش کنیم.

نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: تقدیم بیش از پنج هزار و 400 شهید انصار و 18 هزار شهید مهاجر وظیفه سنگینی را بر عهده مدیران و مسئولان کردستان قرار داده است و باید با تلاش و همت مضاعف پاسدار آرمان‌ها و ارزش‌های شهدا باشند.

وی ابراز امیدواری کرد که سال 1400 سالی سرشار از موفقیت و عزت برای ملت ایران باشد و دغدغه بیماری کرونا در جامعه ایران رفع شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه