English

تبلیغات و بازاریابی حلقه گمشده رونق واحدهای تولیدی کردستان است

نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: واحدهای تولیدی موجود در شهرک‌های صنعتی قابلیت توسعه را دارند، ولی مسئله مهمی که می‌طلبد صاحبان این واحدها به آن بپردازند تبلیغات و بازاریابی است.

تبلیغات و بازاریابی حلقه گمشده رونق واحدهای تولیدی کردستان است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان، حجت‌الاسلام والمسلمین حاج عبدالرضا پورذهبی پیش از ظهر امروز در نشست با صنعتگران و کارآفرینان شهرک‌های صنعتی کردستان اظهار کرد: ماموریت نماینده ولی فقیه بیشتر در حوزه‌های فرهنگی است اما بدون شک مطالبه گر سرمایه گذاران در صنایع کوچک نیز هستیم چرا که عمده مشکل استان اشتغال و بیکاری است.

وی افزود: هر چه شهرک‌های صنعتی رونق بگیرند و واحدهای صنعتی و تولیدی گسترش یابند می‌توان زمینه ایجاد اشتغال جدید و حمایت از اشتغال موجود را فراهم کرد.

نماینده ولی فقیه در کردستان ادامه داد: بسیاری از واحدهای صنعتی در استان ظرفیت بالایی برای ایجاد اشتغال و تولید دارند اما به واسطه مشکلات مالی چند سال اخیر و نبود سرمایه در گردش نیمه فعال و یا راکد هستند.

حجت‌الاسلام پورذهبی یادآور شد: هدف ما در وهله اول جلوگیری از تعطیلی واحدهای فعال است و در وهله دوم باید به دنبال حمایت از سرمایه‌گذاران جدید باشیم چرا که حفظ اشتغال موجود بسیار مهم است.

وی بیان کرد: بسیاری از واحدهای صنعتی و تولیدی کردستان محصولاتی تولید می‌کنند که ممکن است از لحاظ کیفی از نمونه های مشابه داخلی بسیار باکیفیت تر باشند؛ اما از نظر تبلیغاتی بسیار ضعیف هستند و برندها در استان ناشناخته باقیمانده‌اند.

نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: البته در برخی از شهرک‌ها مشاهده می‌شود عده‌ای با اهداف دیگر زمین‌های صنعتی را اشغال کرده‌اند و از آنها به عنوان انبار استفاده می‌کنند در حالی که سرمایه‌گذاران واقعی در گیر و دار واگذاری زمین هستند.

حجت‌الاسلام پورذهبی اظهار کرد: تا زمانی که وضعیت شهرک‌های موجود را نتوانیم ساماندهی کنیم و به سرمایه‌گذاران واقعی زمین‌ها واگذار نشود حتی اگر 10 شهرک دیگر نیز احداث کنیم در حوزه تولید و صنعت اتفاق خاصی نخواهد افتاد.

وی افزود: متاسفانه شاهد هستیم تعدادی از واحدهای تولیدی و صنعتی در حال تعدیل نیروی کاری هستند که این جای نگرانی است، چرا که با بیکاری این افراد خانواده آنان نیز دچار آسیب‌های اجتماعی جدیدی می‌شوند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه