English

نماینده ولی فقیه در کردستان:

صاحبان مسئولیت در برخورد با مردم گشاده رو باشند

نماینده ولی فقیه در کردستان با اشاره به تاکیدات رهبر معظم انقلاب در خصوص اخلاق مسئولان نظام گفت: کسانی که صاحب منصب و مسئولیت هستند با رویی گشاده با ارباب رجوع برخورد نمایند.

صاحبان مسئولیت در برخورد با مردم  گشاده رو باشند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان، حجت‌الاسلام والمسلمین حاج عبدالرضا پورذهبی در جلسه شورای اداری شهرستان بیجار اظهار کرد: ما الان در زمانی هستیم که بیش از هر زمانی نیاز به کار و تلاش داریم.

وی با بیان اینکه از همه ما این توقع وجود دارد که پاسخگو باشیم، گفت: یکی از  ویژگی های یک مسئول موفق این است که شنونده خوبی باشد و از گفت و گوهای تلخ   هرگز ناراحت و خسته نشود.

نماینده ولی فقیه در کردستان خاطرنشان کرد: جامعه از مشکلات متعدد اقتصادی و گرانی رنج می‌برند، فشارها و گرفتاری هایی که وجود دارد موجب شده مردم گله مند باشند، گلایه مردم به حق است.

حجت‌الاسلام پورذهبی عنوان کرد: اگرچه برخی مشکلات موجود از توان و مسوولیت ما خارج است، اما باید بیش از حد توان و جهادی نسبت به رفع این مشکلات گام برداریم.

وی افزود: باید مساله محور باشیم و تمرکز را روی مشکلات اصلی قرار دهیم، پراکنده گویی نمی‌تواند راهگشا باشد.

نماینده ولی فقیه کردستان اظهار کرد: هر چه مسئولیت بیشتر شود، فرصت خدمت گزاری هم افزایش می یابد باید سعی کنیم برای مردم نافع و مفید باشیم.

حجت‌الاسلام پورذهبی گفت: باید براساس مسائل و مشکلاتی که در هر نقطه وجود دارد برنامه ریزی و در راستای حل و فصل آن تلاش کنیم.

وی با بیان اینکه اقدامی که بیشتر موجب اشتغالزایی، کاهش آلام و غیره می شود باید بیشتر پرداخته شود، گفت: باید از شعار بپرهیزید و به سمتی حرکت کنید که مسئله را حل کنید.

نماینده ولی فقیه کردستان با تاکید براینکه بازی‌های جناحی به ضرر مردم تمام می شود، گفت:دود حزب گرایی و گروه گرایی به چشم مردم می رود همدیگر را خنثی و فشل کردن کار درستی نیست.

حجت‌الاسلام پورذهبی خاطرنشان کرد: اگر انتقادها از سر دلسوزی باشد می تواند منجر به خروجی مثبت شود.

نماینده ولی فقیه کردستان عنوان کرد: برنامه ریزی و تلاش برای رفع مشکلات از دیگری اولویت هایی است که باید به صورت جدی مورد توجه قرار گیرد.

حجت‌الاسلام پورذهبی با بیان اینکه باید با برنامه ریزی درست و کار و تلاش مضاعف مشکلات را حل کنیم، گفت: در برنامه ریزی ها جوانان و نیازمندان و افتادگان باید مورد توجه قرار گیرد.

وی اضافه کرد: جامعه هر گونه تحریم و مشکلات اقتصادی پس از آن را تحمل خواهد کرد، اما برخی برخوردها مانند  رانت خواهی و پارتی بازی را هرگز نمی پسندند.

نماینده ولی فقیه کردستان افزود: خوشرویی و گشاده رویی مساله بسیار مهم و تاثیرگذار است که مقام معظم رهبری همواره در احکام نمایندگان ولی فقیه به آن تاکید می فرماید و این اهمیت موضوع را می رساند بنابراین مدیران ادارات و مسوولین باید به این نکته توجه و دقت داشته و با ارباب رجوع به عنوان ولی نعمت، خوب رفتار کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه