English

نماینده ولی فقیه در کردستان:

همراهی و پیشقدم بودن مردم در کمک های مومنانه جای تقدیر دارد

نماینده ولی فقیه در کردستان با اشاره به حمایت های مادی و معنوی مردم از یکدیگر گفت: همراهی و پیشقدم بودن مردم در کمک های مومنانه جای تقدیر دارد.

همراهی و پیشقدم بودن مردم در کمک های مومنانه جای تقدیر دارد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان، حجت‌الاسلام والمسلمین حاج عبدالرضا پورذهبی پیش از ظهر امروز چهارشنبه در آیین آغاز اجرای مرحله سوم کمک مومنانه اظهار داشت: مردم می‌توانند با جمع‌آوری کمترین کمک‌ها به خانواده های نیازمند یاری رسانند و مشکلات زیادی در زندگی آنها را رفع کنند.

نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: مردم و مسوولان، کمک به آسیب‌ دیدگان کرونا در شرایط سخت کنونی را در اولویت قرار داده و با حمایت‌های مادی و معنوی خود یاریگر ایشان باشند.

وی با بیان اینکه مومن نمی‌تواند به شرایط زندگی برادر دینی خود بی‌توجه باشد اضافه کرد: توجه به قشر آسیب پذیر مورد تاکید دین و بزرگان دینی است و مردم مسلمان نباید از این امر مهم غافل باشند.

حجت‌الاسلام پورذهبی یادآور شد: بدون شک هر خانواده‌ای افرادی نیازمند را در اطراف خود می‌شناسد که می‌توان به صورت مستقیم به یاری آنها شتافت و از آسیب بیشتر آنها جلوگیری کرد.

وی افزود: شیوع کرونا لطمات و صدمات زیادی در کشور ایجاد کرد و عده‌ای از دنیا رفتند اما در میان این اتفاقات ناگوار شاهد ثمراتی هم بودیم و رویش‌هایی هم وجود دارد که تلاش‌ها و زحمات کادر درمان در سراسر میهن اسلامی یکی از این رخدادها است.

نماینده ولی فقیه در کردستان با اشاره به اینکه در این مدت شاهد خدمتگذاری مسوولان و زحمات آنها هستیم، تاکید کرد: همراهی مردم، صبر آنها و پیشقدم شدن جامعه برای کمک به آسیب دیدگان از دیگر ثمرات است.

حجت الاسلام پورذهبی گفت: در این مدت و با گسترش کرونا بسیاری از کسبه و مردم آسیب‌هایی دیدند اما چندین مرحله کمک‌های مومنانه در استان کردستان توزیع شده است که جای تقدیر دارد.

در مرحله سوم کمک مومنانه 6 هزار و 252 بسته معیشتی و 700 بسته آموزشی فرهنگی بین نیازمندان استان کردستان توزیع می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی