English

روند کاهشی ابتلا به کرونا در کردستان/شناسایی ۵۰ بیمار جدید کرونایی

رییس دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: در حال حاضر 354 بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان بستری هستند که وضعیت 55 بیمار از این تعداد وخیم است.

روند کاهشی ابتلا به کرونا در کردستان/شناسایی 50 بیمار جدید کرونایی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان، فرزین رضاعی ظهر امروز یکشنبه در گفت‌وگو بارسانه های استان، اظهار کرد: طی 24 ساعت گذشته تا کنون 50 بیمار جدید مبتلا به ویروس کرونا در ​استان شناسایی شده و در حال حاضر 354 بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان بستری هستند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی کردستان با اشاره به آمار بستری شدگان در کردستان به تفکیک شهرستان‌های استان افزود: 197 بیمار کرونایی در  سنندج، 19 بیمار در سقز، 23 بیمار در مریوان، 17 بیمار در قروه، 12 بیمار در بیجار، 19 بیمار در کامیاران، 16 نفر در دیواندره، 43 بیمار در بانه، 6 بیمار در دهگلان و 2 بیمار کرونایی در سروآباد بستری هستند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی کردستان تصریح کرد: وضعیت 55 بیمار مبتلا به کرونا در استان وخیم است و در بخش ویژه (آی سی یو) بستری هستند.

رضاعی از مرگ 2 بیمار در 24 ساعت گذشته خبر داد و با بیان اینکه از ابتدای شیوع کرونا ویروس تا کنون یک‌هزار 871 نفر بر اثر ابتلا به این ویروس جان باخته‌اند، گفت: 813 نفر در سنندج، 296 نفر در سقز، 149 نفر در قروه، 99 نفر در کامیاران، 141 نفر در بانه، 89 نفر در دیواندره، 72 نفر در بیجار، 183 نفر در مریوان، 24 نفر در دهگلان و 5 نفر در سروآباد بر اثر ابتلا به ویروس کرونا جان ‌باخته‌اند که همه موارد به صورت بهداشتی و با رعایت دستورالعمل های مرتبط دفن شده ‌اند.

وی ضمن تأکید بر استفاده از ماسک و اهمیت پوشش همگانی واکسیناسیون جهت کنترل، پیشگیری از بیماری و انتقال آن به دیگران اظهار کرد: در اسرع وقت ترزیق واکسن کرونا را با مراجعه به مراکز تجمیعی واکسیناسیون و یا مراکز جامع خدمات سلامت انجام داده و دو نوبت آن را تکمیل نمایید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه