English

یوسف بیدخوری:

ثبت هوشمند و متمرکز ورود و خروج گردشگران در خراسان رضوی

معاون گردشگری اداره‌ کل میراث‌ فرهنگی خراسان رضوی بیان کرد: اقدامات گسترده برای متمرکز شدن فعالیت‌ها در بستر سامانه جامع نظارت، آمار و اطلاعات وزارت میراث‌ فرهنگی و گردشگری (جانا) در دستور کار قرار گرفته است.

ثبت هوشمند و متمرکز ورود و خروج گردشگران در خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، یوسف بیدخوری معاون گردشگری اداره‌ کل میراث‌ فرهنگی خراسان رضوی در خبری اعلام کرد: ثبت ورود و خروج گردشگران در این استان متمرکز و هوشمند شده است.

بیدخوری این سخنان را در حاشیه نشست تخصصی با نمایندگان واحدهای اقامتی استان بیان کرد و ادامه داد: با توجه به اهمیت اطلاعات و آمار گردشگران در برنامه‌ریزی و نقش مهم بکارگیری این اطلاعات در ایجاد زمینه لازم برای توسعه و رونق گردشگری داخلی، هماهنگی با افراد ذینفع و فعالان گردشگری استان در دستور کار قرار گرفت.

معاون اداره‌ کل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی خراسان رضوی همچنین افزود: در این نشست آخرین مسائل و مشکلات مطرح شده و پیشنهادات ارائه‌ شده به بحث و بررسی گذاشته خواهد شد.

وی در ادامه تاکید کرد و گفت: پس از اجرای طرح واکسیناسیون فعالان گردشگری استان در تابستان و ایجاد تغییرات ساختاری در نحوه نظارت بر فعالیت تاسیسات گردشگری و اجرای طرح تشدید و تحول بازرسی از تاسیسات گردشگری، اقدامات گسترده برای متمرکز شدن فعالیت‌ها در بستر سامانه جامع نظارت، آمار و اطلاعات وزارت میراث‌ فرهنگی و گردشگری (جانا) در دستور کار قرار گرفت.

بیدخوری در خاتمه تصریح کرد: از این پس فعالیت‌ها و آمار ورود و خروج گردشگران و زائران داخلی و خارجی در سامانه متمرکز جانا وارد می‌شود و امکان تحلیل و بررسی آمار نیز وجود دارد و خراسان رضوی با ۲ هزار و ۷۰۰ واحد تاسیسات گردشگری دارای رتبه نخست کشور در این زمینه است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه