English

در آئین اختتامیه:

برترین‌های جشنواره تئاتر مازندران معرفی شدند

سی و سومین جشنواره تئاتر مازندران با معرفی برترین‌های بخش‌های مختلف در ساری پایان یافت.

برترین‌های جشنواره تئاتر مازندران معرفی شدند

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، عباس زارع در این حاشیه برگزاری این جشنواره اظهار داشت: 54 گروه ثابت در حوزه هنرهای نمایشی در استان مشغول فعالیت هستند.

وی با بیان اینکه در این دوره از جشنواره 18 گروه از هنرهای نمایشی سراسر استان حضور داشتند ادامه داد: استقبال کم نظیر این دوره نوید بخش علاقمندی مردم به حوزه تئاتر و نمایش است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران گفت: سی و سومین جشنواره تئاتر مازندران به دبیری افشین رشیدی از 26 تا 29 ماه آبان در سالن‌های آمفی تئاتر مجتمع فرهنگی هنری زنده‌یاد سلمان هراتی ساری برگزار شد.

بر این اساس، در بخش موسیقی، تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و جایزه به علی هزار جریبی برای موسیقی نمایش سرخ او از بهشهر و جایزه اول بازیگری زن شامل تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و جایزه نقدی به بازیگر نمایش سرخ او، سارا یزدانی از شهرستان بهشهر و جایزه دوم بازیگری زن را شامل لوح تقدیر و جایزه نقدی به بازیگر نمایش ترس و لرز، صنم بزم آرا از شهرستان آمل تقدیم شد.

در بخش نویسندگی جایزه اول این بخش شامل تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و جایزه نقدی به مهیار هزار جریبی نویسنده نمایش سرخ او از شهرستان بهشهر تقدیم شد.

در بخش کارگردانی نیز هیئت داوران از میان نامزد‌های این بخش، جایزه اول کارگردانی را شامل تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و جایزه نقدی را به مهیار هزار جریبی کارگردان نمایش سرخ او از شهرستان بهشهر و جایزه دوم کارگردانی را شامل لوح تقدیر و جایزه نقدی مجید شعاعی کارگردان نمایش ترس و لرز از شهرستان آمل تقدیم کرد.

سی و سومین جشنواره تئاتر استان مازندران، نمایش‌های ترس و لرز به کارگردانی مجید شعاعی از شهرستان آمل و سِرخِ او به کارگردانی مهیار هزارجریبی از شهرستان بهشهر را به جشنواره تئاتر فجر معرفی کردند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه