English

محمدرضا دبیری:

محموله قاچاق کالا به ارزش ۲۵میلیارد ریال در مشهد منهدم شد

دبیر کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز خراسان رضوی بیان کرد: این محموله شامل ۹کامیون در هزار و ۵۷۷ ردیف کالایی شامل اقلام خوراکی، آشامیدنی، محصولات دخانی، البسه مستعمل و دست دوم مکشوفه و منهدم شد.

محموله قاچاق کالا به ارزش ۲۵میلیارد ریال در مشهد منهدم شد

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، محمدرضا دبیری دبیر کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز خراسان رضوی در خبری اعلام کرد: محموله ۳۶ تُنی کالای قاچاق به ارزش بیش از ۲۵ میلیارد ریال در مشهد منهدم شد.

دبیری در ادامه این خبر اضافه کرد و گفت: محموله ۳۶هزار و ۱۹۰کیلوگرمی کالای قاچاق به ارزش ۲۵میلیارد و ۸۷۳ میلیون ریال امروز در مشهد منهدم شد.

دبیر کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز خراسان رضوی ادامه داد: این محموله شامل ۹کامیون در هزار و ۵۷۷ ردیف کالایی شامل اقلام خوراکی، آشامیدنی، محصولات دخانی، البسه مستعمل و دست دوم با توجه به نظر معاونت‌های غذا و دارو و بهداشت دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی - درمانی و مدیریت حفظ نباتات جهاد کشاورزی و اداره کل دامپزشکی استان مبنی بر غیرقابل مصرف بودن کالا‌های قاچاق و تقلبی مکشوفه، منهدم شد.

وی همچنین اظهار کرد: انهدام این محموله در حضور نماینده دادستان عمومی و انقلاب مرکز خراسان رضوی و مسوول دبیرخانه کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز در محل سایت شماره ۲بازیافت شهرداری انجام شد.

دبیر کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز خراسان رضوی یادآور شد: در ۶ ماه نخست امسال ۶ هزار و ۳۱ میلیارد ریال انواع کالای قاچاق در خراسان رضوی کشف شد که در مقایسه با مدت مشابه پارسال ۱۸درصد افزایش دارد.

دبیری در خاتمه این خبر متذکر شد: سهم پلیس مبارزه با قاچاق و کالا و ارز از این کشفیات ۶۳درصد، گمرک ۱۹درصد، مرزبانی و سازمان صنعت، معدن و تجارت هر کدام ۹درصد بوده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه