English

معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استاندار همدان در جمع اهالی رسانه:

اینک هنگامه جهاد اقتصادی است/ فرزندان الوند گلزنی کنند

معاون استاندار با اشاره به اینکه فرزندان الوند برای ارتقای استان و کشور گلزنی کنند و هنگامه جهاد اقتصادی است، افزود: ما میراث دار هزاران شهیدی هستیم که برای این استان و میهن عزیزمان جان فشانی کرده اند و ما باید با عملکرد خود بهترین وارثان باشیم.

اینک هنگامه جهاد اقتصادی است/ فرزندان الوند گلزنی کنند

به گزارش خبرگزاری موج همدان، باب الحوائجی ، معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استاندار همدان در جمع اهالی رسانه استان همدان با اشاره به اینکه حضوردر جلسات فرهنگی احساسی خوشایند و همراه با  نشاط را برای حاضران پدید می آورد، عنوان کرد: دولت سیزدهم در امور محوله با شفافیت وارد شده است و این مهم ادامه خواهد یافت.

باب الحوائجی با بیان اینکه رسانه ها از ارکان دموکراسی هستند و می توانند بازوی توانمند حاکمیت باشند، عنوان کرد: رسانه می تواند به عنوان چشم بینای جامعه در کنار دولت و حکومت شفافیت مورد نظر را ترسیم کند.

وی ایجاد شفافیت در عملکرد مسوولین  را از گام های اساسی که می تواند توسط رسانه رخ دهد، عنوان کرد و ادامه داد: ‌تحلیل مسائل سیاسی و اقتصادی توسط رسانه می تواند عملکرد مسوولین را  بنابر فرمایش مقام معظم رهبری که مسوولین می بایست در راستای جهاد اقتصادی گام بردارند و استمرار داشته باشند، سوق دهد.

از این مسیر می توان بیش از پیش شاهد تحقق امر جهاداقتصادی و البته می دانید واژه جهاد بارمعنایی غنی در فرهنگ اسلامی داراست از جمله همبستگی ملی و تفاهم در ادبیاتی مشترک در راستای رفع مشکلات اقتصادی ودوری از نقاط افتراق آن در موضوعات راهبردی ... است، بود.

معاون استاندار افزود: زمانی که رسانه به هنر خود یعنی شفاف سازی و بلوری کردن مسائل می پردازد مسوولین قدر مسلم در ایجاد توانمندی افزون و حرکت بر اساس برنامه با حداقل خطا روی خواهند آورد و در این میان مدیران باید آستانه خود را مبنی بر پذیرش نقد افزایش دهند.

مدیری که دارای برنامه است و در مسیر درستی در انجام وظایف خود به سر می برد از رسانه دوری نخواهد کرد و اتفاقا برعکس این مدیر هوشمند در راستای تبلیغ عملکرد خود که همان عملکرد نظام است بهره می جوید. رسانه نیز نیابد از یاد برد که شفافیت وی بایستی بر حقوق و حدود مبتنی باشد یعنی عقلانیت و شناخت.

وی با اظهار تشکر از رسانه ها که آن ها را فرزندان الوند می خواند، گفت: از شما برای معرفی بیش از پیش مسوولینی که می توانند و اهداف آن ها بر رشد وارتقای الوند متمرکز است قدردانی می کنم.

وی افزود: مدیری که عملکرد خود را در ارتباط با رسانه مطرح می کند در واقع معرفی عملکرد نظام مقدس جمهوری اسلامی و معرفی عملکرد 8 هزار جوان همدانی شهید را عهده دار است. اکنون عزت و امنیت موجود مرهون خون شهدای گرانقدرو جان های ایثارگراست و همچنین مرهون مدیریت لایق و زیبای مقام معظم رهبری است.

معاون استاندار با اشاره به اینکه بعد ازگذشت 40 سال اشتباهات مسوولین باید به حداقل برسد، عنوان کرد: ضمن درنظرگیری این نکته که اشتباهات مسوولین باید به حداقل ممکن برشد از رسانه نیز انتظار می رود که در این مسیر روشنگری کند تا بتوان به اهداف مورد انتظار دست یافت.

هدف ما تقویت نظام و اهتزاز پرچم جمهوری اسلامی در جهان است، مقدمه این اهتزاردر دولت اسلامی دولت خدمتگزار و مردمی در حال انجام است امید که با یاری خداوند به این مهم دست یابیم.

وی تصریح کرد: امیدواریم که قاسم سلیمانی های کشورمان در مسوولیت های جدید قرار گیرند و شاهد رشد و اقتدار روزافزون ایران اسلامی باشیم.

وی در پایان با اشاره به مشکلاتی که در جامعه رسانه ای وجود دارد و بایستی در اینخصوص اقدامی اساسی انجام داد،  عنوان کرد: بنده برای جامعه رسانه ای استان طرحی را در قالب طرح جامع رسانه پیشنهاد می دهم که در آن می توان با مشاوره رسانه ای های استان به مسائل مطرح به صورت بنیادین پرداخت.

معاون استاندار خاطرنشان کرد: جوانان انقلابی و فرزندان الوند برای رشد و توسعه انقلاب وایران عزیزمان گلزنی کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
خبرنگار:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه