English

استاندار مازندران:

نظارت عالیه و مستمر بویژه در مبادی بازار یک ضرورت است/ با گران فروشی و عوامل بی ثبات کننده بازار برخورد قاطع شود

استاندار مازندران در جلسه کارگروه تنظیم بازار استان بر نظارت مجدانه و مستمر به ویژه در مبادی بازار تأکید کرد و گفت: اقلام اساسی در شهرستان ها به صورت متوازن توزیع شود.

نظارت عالیه و مستمر بویژه در مبادی بازار یک ضرورت است/ با گران فروشی و عوامل بی ثبات کننده بازار برخورد قاطع شود

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، سید محمود حسینی پور در جلسه کارگروه تنظیم بازار استان با اشاره به این که متأسفانه در سال های اخیر بازار به نحوی که می بایست تحت کنترل قرار نداشت و رها شده بود، اظهار داشت: با کار جهادی و انقلابی و بدون اغماض باید با نظارت دقیق و مجدانه، تأمین و توزیع کالا، مراقبت و نظارت مستمر و برخورد قاطع با هرگونه عوامل بی ثبات کننده بازار که موجب ناامنی خاطر مردم می شود، اقدام کرد.

وی با تأکید بر این که نهایت دقت در توزیع اقلام اساسی به صورت متوازن در تمام نقاط استان صورت گیرد، ادامه داد: باید با نظارت عالیه و مداوم، فرمان پذیری بر بازار حاکم شود.

استاندار مازندران با توجه به انعقاد تفاهم نامه فی مابین سازمان بسیج و معاون اول رئیس جمهور، بر تدوین برنامه های اجرایی در راستای بهره گیری از ظرفیت و توان بسیج در مأموریت های مرتبط با تنظیم بازار به ویژه در بازرسی ها تأکید کرد.

وی توجه و نظارت بر مبادی بازار برای برخورد قاطع با افراد سودجو و صاحب سودهای کلان را یک اولویت برای کنترل بازار دانست و گفت: نباید به هیچ وجه در بازار شاهد گران فروشی باشیم و با مصادیق آن باید برخورد قانونی و قاطع صورت گیرد.

حسینی پور افزود: نظارت ها و برخوردها در بازار باید به نحوی باشد تا مردم احساس کنند که مراجع لازم با چشم های بینا و قاطعانه در جهت استیفای حقوق آنان اهتمام می کنند.

وی دستور توزیع حداقل 200 تن مرغ گرم به صورت روزانه در شهرستان ها را صادر و تصریح کرد: تمهیدات لازم برای برخورد با هرگونه قطعه بندی مرغ و گران فروشی ناشی از آن صورت گیرد.

استاندار مازندران با اشاره به اینکه از ظرفیت شرکت پشتیبانی دام برای توزیع مرغ منجمد استفاده شود، ابراز داشت: استان مازندران معین استان تهران در این راستا است.

وی خاطرنشان ساخت: در جهت تأمین نیازمندی های مرغ استان تهران پس از تأمین نیاز داخل استان، همکاری لازم صورت گیرد.

به گزارش موج مازندران، در این جلسه همچنین در خصوص وضعیت اقلام اساسی و تنظیم بازار میوه و مرکبات پایان سال، بحث و بررسی های لازم صورت گرفت و تصمیماتی اتخاذ شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه