English

حسین وطن دوست خبر داد:

انجام بیش از ۹۴ هزار بازرسی از واحدهای صنفی اردبیل

مدیر کل هماهنگی امور اقتصادی استانداری اردبیل گفت: در طول 6 ماهه اول امسال از جمله ۹۴ هزار و ۵۷۴ مورد بازرسی از واحدهای صنفی انجام گرفته است.

انجام بیش از ۹۴ هزار بازرسی از واحدهای صنفی اردبیل

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، حسین وطن دوست ، مدیر کل هماهنگی امور اقتصادی استانداری اردبیل در جلسه کارگروه تنظیم بازار استان گفت: به منظور برخورد با گرانفروشان و متعادل کردن قیمت کالاهای اساسی اقدامات مختلفی در طول شش ماه اول سالجاری از جمله ۹۴ هزار و ۵۷۴ مورد بازرسی از واحدهای صنفی انجام گرفته است.

وی با بیان اینکه در این مدت یک هزار و ۵۲۶ مورد هم گشت مشترک انجام شده است افزود: در جریان انجام بازرسی و نظارت سه هزار و ۷۹۶ پرونده به ارزش ۵۰۹ میلیارد ریال تشکیل شده است.

مدیر کل هماهنگی امور اقتصادی استانداری اردبیل گفت: در راستای ایجاد انسجام ، ثبات و آرامش در بازار کالاهای اساسی و ضروری ، نظارت و جلوگیری از افزایش غیرمتعارف قیمت ها تشدید می شود.

وطن دوست افزود: با تاکید ریاست محترم جمهوری، لزوم تشدید نظارت بر وضعیت بازار و جلوگیری از افزایش غیر متعارف قیمت‌ها به عنوان اولویت دوم دولت بعد از موارد مرتبط با ویروس کروناست.

وی بیان کرد: در راستای ایجاد انسجام ، ثبات و آرامش در بازار کالاهای اساسی و ضروری ، باید سازمان‌های مرتبط از جمله سازمانهای جهاد کشاورزی ، صمت و تعزیرات حکومتی با بکارگیری حداکثر توان بازرسی و نظارت ، بازار را کنترل کنند.

مدیر کل هماهنگی امور اقتصادی استانداری اردبیل اظهار کرد: نظارت بر وضعیت بازار، برنامه ریزی  برای ذخیره سازی ، تامین وتوزیع کالاهای اساسی و نهایتا نظارت بر زنجیره تولید از وظایف ستاد تنظیم بازار است.

وطن دوست ادامه داد: همچنین تامین و توزیع کالاهای اساسی مورد نیاز آحاد جامعه در جهت تسهیل و دسترسی آسان مردم ، حذف واسطه های غیر ضرور از اولویت‌ها و برنامه‌های کاری این کارگروه است .

وی گفت: ستاد تنظیم بازاراستان با توجه به شرایط اقتصادی حاکم بر کشور ، به جهت  لزوم کنترل تورم ، ایجاد رونق اقتصادی و افزایش اشتغال و حمایت توامان از تولیدکنندگان و مصرف کنندگان در جهت حفظ آرامش و تعادل بازار با رویکرد رفاهی عمومی و همکاری سایر دستگاه‌های استانی ، تکالیف مأموریت‌ها و اختیارات مرتبط با تنظیم بازار کالاها را رصد و پیگیری می کند.

وطن‌دوست افزود: با بهره‌گیری از ظرفیت شبکه‌های توزیع از قبیل اتحادیه‌ها ، تعاونی‌ها،  بازارهای سازمان میادین میوه و تره‌بار شهرداری ، فروشگاه‌های زنجیره‌ای و صنوف منتخب در بهبود روند کالا رسانی درادامه سال همکاری می کنند.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه