English

آتشپاد دوم مهدی رضایی:

آماده‌باش کامل آتش‌نشانی مشهد

معاون عملیات سازمان آتش‌نشانی مشهد بیان کرد: از شهروندان درخواست می شود که در صورت وقوع حادثه، با خونسردی با ستاد فرماندهی این سازمان به شماره ۱۲۵ تماس برقرار کنند.

آماده‌باش کامل آتش‌نشانی مشهد

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، آتشپاد دوم مهدی رضایی معاون عملیات سازمان آتش‌نشانی مشهد در خبری اعلام کرد: با توجه به هشدار نارنجی هواشناسی استان و شرایط نامساعد جوی، آتش‌نشانان این سازمان در آماده‌باش هستند.

آتشپاد دوم رضایی در ادامه این خبر اضافه کرد: روز گذشته آتش‌نشانان در ۸۳ عملیات اطفای حریق و رسیدگی به حادثه شرکت کردند که هفت مورد از این تعداد مربوط به بارش و توفان دیشب بود.

معاون عملیات سازمان آتش‌نشانی مشهد همچنین اظهار کرد: با توجه به ادامه وزش باد شدید توام با رگبار، شهروندان از پارک خودروها  در زیر درختان و دیوارهای سست خودداری کنند همچنین اشیای معلق روی بالکن‌ها نظیر گلدان‌ها را بردارند.

وی با توجه به برف و باران اخیر تاکید کرد: از شهروندان درخواست می شود که در صورت وقوع حادثه، با خونسردی با ستاد فرماندهی این سازمان به شماره ۱۲۵ تماس برقرار کنند.

آتشپاد دوم رضایی در خاتمه یادآور شد: بارش باران و برف شب گذشته بیشتر مناطق خراسان رضوی را در برگرفت که بیشترین آن در شهرستان نیشابور به میزان هشت میلیمتر گزارش شده است و بارشهای پراکنده باران امروز، چهارشنبه در نیمه جنوبی خراسان رضوی جریان دارد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه