English

فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان خبر داد:

ایجاد ۱۱۰۰ پایگاه بسیج برای غربالگری کرونا در اصفهان/ غربالگری ۹۵ درصد مردم

فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان از ایجاد۱۱۰۰ پایگاه بسیج برای غربالگری کرونا در اصفهان خبر داد.

ایجاد ۱۱۰۰ پایگاه بسیج برای غربالگری کرونا در اصفهان/ غربالگری 95 درصد مردم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، سردار مجتبی فدا در جمع اصحاب ضمن تسلیت وفات حضرت معصومه (س) و بزرگداشت روز ۲۵ آبان ماه روز حماسه و ایثار مردم اصفهان با اشاره به راه اندازی 1100 پایگاه بسیج برای غربالگری کرونا در استان گفت: ۹۵ درصد از مردم استان توسط پایگاه های بسیج غربالگری شدند.

وی با اشاره به همکاری نیروهای بسیجی با دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در مبارزه با ویروس کرونا بیان کرد: طی 20 ماهه گذشته بسیج در بحث ضد عفونی و گندزدایی و تامین وسایل مورد نیاز جهت مقابله با این ویروس به خصوص در مناطق محروم نقش مهمی ایفا کرده است.

این مقام مسئول ادامه داد: بسیج همچنین در خصوص ایجاد مراکز واکسیناسیون تجمیعی در استان افزایش ۵۰ درصدی ظرفیت را ایجاد کرده است.

فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان گفت: ۱۲۰ نیروی بسیجی روزانه در مراکز درمانی به عنوان همکار در بیمارستان‌ها به کادر درمان کمک کردند.

سردار مجتبی فدا افزود: بسیج از زمان تشکیل تاکنون مامنی در برقراری آسایش و امنیت برای مردم بوده و در مقابله با حوادث، جنگ، محرومیت زدایی و ... به خوبی نقش آفرینی داشته است.

وی گفت: امسال شعار محوری «بسیج پاره تن مردم» است که با این شعار و به استناد بیانات مقام معظم رهبری مشغول فعالیت هستیم.

فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان با اشاره به برنامه‌های هفته بسیج بیان کرد: دیدار با خانواده شهدا و جانبازان، عطر افشانی مزار شهدا، همایش اقتدار بسیج، افتتاح طرح‌های محرومیت زدایی، پویش نصب عکس شهدا در مساجد و محلات، اهدای ۹ هزار آلبوم شهید به خانواده آنها از جمله برنامه‌های هفته بسیج در استان اصفهان است.

سردار فدا افزود: به مناسبت هفته بسیج ۱۱۰ پروژه محرومیت زدایی در اصفهان افتتاح می شود که مسکن محرومان، کارگاه‌های قالیبافی، لایروبی قنات از جمله این طرح‌ها است.

وی اظهار داشت: همچنین ۴۰۰ نیروگاه خورشیدی پنج کیلوواتی در مناطق محروم استان اصفهان به مناسبت هفته بسیج بهره برداری می‌شود.

فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان در خصوص اردوهای راهیان نور توضیح داد: اعزام دانش‌آموزان به اردوی راهیان نور دانش آموزی از امروز آغاز شده و در قالب دو گروه اعزام  به مناطق انجام می‌شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه