English

نخستین نمایشگاه علم و فناوری یزد در هفته بسیج افتتاح می شود

برای نخستین بار در استان یزد نمایشگاه علم و فناوری در هفته بسیج از 30 آبان تا 2 آذر ماه در حسینیه ثارالله یزد برگزار می شود.

نخستین نمایشگاه علم و فناوری یزد در هفته بسیج افتتاح می شود

احمد استقلال مسئول روابط عمومی بسیج اساتید استان یزد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری موج یزد گفت: سازمان بسیج علمی و فناوری با همکاری سایر اقشار بسیج به ویژه مرکز پژوهش های راهبردی شهید الله دادی به برگزاری نمایشگاه علم و فناوری در هفته بسیج از 30 آبان تا 2 آذر اقدام می کند.

وی افزود: هدف عمده برگزاری نمایشگاه علم و  فناوری استفاده از ظرفیت های بسیج در رفع نیازهای علمی استان می‌باشد و بخش های مختلفی همچون دستاورد علمی بسیج، طرح های نوآورانه و شرکت های دانش بنیان است.

استقلال بیان کرد: میهمانان مختلفی برای برنامه در نظر گرفته شده است و نشست های تخصصی با مسئولان استانی در حوزه اقتصاد مقاومتی و مردمی سازی اقتصاد، فناوری‌های نوین در زمینه شیرین سازی آب و انتقال از دریا، صیانت از معادن، مسائل بانوان شاغل استان در دوران کرونا، وضعیت نشر و عرضه کتابهای حوزه دفاع مقدس در استان، کشاورزی استان یزد و ... از موضوعات مختلف این نمایشگاه است که در هر نشست با حضور مسئولان مربوطه برگزار خواهد شد.

وی عنوان کرد: نمایشگاه های مشابه با نگاه اقتصاد مقاومتی فرهنگی و ... در استان داشته ایم ولی نمایشگاه علم و فناوری با محوریت اقشار مختلف بسیج در این مقیاس برای نخستین بار برگزار می شود.

استقلال عنوان کرد: این نمایشگاه همزمان با جشنواره ملی جهادگران علم و فناوری برگزار می شود که این مرحله جاری مرحله استانی است و طرح های برگزیده جشنواره به تهران ارجاع خواهند شد.

گفتنی است: ششمین دوره از جشنواره جهادگران علم و فناوری استان یزد همزمان با هفته بسیج به همت سازمان بسیج علمی و فناوری استان یزد است  و با همکاری اقشار مختلف بسیج به ویژه مرکز پژوهش های راهبردی شهید الله دادی برگزار می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر