English

عزت اله ضربی خبر داد:

توزیع ۵۷۰ بسته معیشتی و کمک مومنانه بین نیازمندان در اردبیل

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل از توزیع ۵۷۰ بسته معیشتی به ارزش ۳۵۰ میلیون تومان در سطح استان خبر داد.

توزیع ۵۷۰ بسته معیشتی و کمک مومنانه بین نیازمندان در اردبیل

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، عزت اله ضربی ، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: با بهره گیری از ظرفیت و منابع جمعیت استان و توان خیرین و داوطلبان اقدام به تهیه بسته های غذایی برای توزیع در بین خانواده های متاثر از بیماری کرونا و نیازمند گردید.

وی با بیان اینکه این بسته ها از طریق خانه های هلال شعب، در مناطق کم برخوردار ۱۰ شهرستان استان بین افراد نیازمند توزیع شد، افزود: این جمعیت با انجام کارهای عام المنفعه باعث ترویج فرهنگ انفاق، ایثار و سنت های حسنه اسلامی با حفظ کرامت انسانی نیازمندان در زمینه تهیه و توزیع بسته های معیشتی و کمک های مومنانه اقدام نموده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل با بیان اینکه جمعیت هلال احمر استان با اجرای طرح های غربالگری در ورودی و خروجی شهرها، ناظران سلامت، طرح سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، توزیع ماسک، مواد ضدعفونی کننده و ... در راستای پیشگیری از شیوع ویروس منحوس کرونا اقدام نموده است، ادامه داد: این جمعیت در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری در زمینه تهیه و توزیع بسته های معیشتی و کمک های مومنانه طی سال 99 و 1400 هم در چندین مرحله اقدام به توزیع 8 هزار و 144 بسته به ارزش 4 میلیارد و 72 میلیون تومان کرده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه