English

عزت اله ضربی خبر داد:

مشارکت ۷۷۱ نفر از اعضای هلال احمر در مراکز تجمیعی واکسیناسیون اردبیل

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل از مشارکت و همکاری فعال 771 نفر/ روز از اعضای این جمعیت در مراکز تجمیعی واکسیناسیون در استان خبر داد.

مشارکت 771 نفر از اعضای هلال احمر در مراکز تجمیعی واکسیناسیون اردبیل

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، عزت اله ضربی ، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و با هدف کمک به کادر بهداشت و درمان در تسریع فرایند واکسیناسیون شهروندان، 543 نفر/روز خواهر و 228 نفر/روز برادر از اعضای این جمعیت در مراکز تجمیعی واکسیناسیون کرونا با دانشگاه علوم پزشکی استان همکاری و مشارکت فعال دارند.

وی با بیان اینکه اعضای این جمعیت در 11 مرکز تجمیعی واکسیناسیون در امر ارائه خدمات تب سنجی در ورودی، ثبت و صدور کارت و واکسیناسیون همکاری دارند: تصریح کرد: مراکز مذکور در 7 شهرستان‌ اردبیل، بیله سوار، پارس آباد، خلخال، گرمی، نمین و نیر با همکاری دانشگاه علوم پزشکی در حال فعالیت هستند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل ادامه داد: جمعیت هلال احمر استان در پیک های قبلی کرونا در کنار سایر اعضای ستاد استانی و شهرستانی کرونا در خدمت هموطنان بوده و هم اکنون در مراکز تجمیعی واکسیناسیون با تمام توان حضور داشته و آماده همکاری با دستگاه های ذی ربط و ارائه خدمات به همشهریان می باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه