English

علی حسین پورپاکزاد:

بهره‌مند ۶ هزار نفر از برنامه‌های هفته کارآفرینی خراسان رضوی

مدیر کارآفرینی و اشتغال اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی بیان کرد: توجه به جذب سرمایه گذاری خارجی در بخش صنعت، خدمات و گردشگری، مشاغل خانگی و اشتغال بانوان از جمله محورهای سخنرانی وبینارها بوده است.

بهره‌مند ۶ هزار نفر از برنامه‌های هفته کارآفرینی خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، علی حسین پورپاکزاد مدیر کارآفرینی و اشتغال اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی در خبری اعلام کرد: در هفته جهانی کارآفرینی دست کم ۶ هزار نفر از برنامه‌های وبیناری این هفته در استان استفاده کردند.

پورپاکزاد در ادامه این خبر اظهار کرد: اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی طی هفته کارآفرینی که دیروز پایان یافت ۶۵ وبینار برگزار کرد که دستکم ۱۰۰ نفر از استادان دانشگاه و فعالان اقتصادی در آنها سخنرانی کردند.

مدیر کارآفرینی و اشتغال اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی همچنین افزود: توجه به جذب سرمایه گذاری خارجی در بخش صنعت، خدمات و گردشگری، مشاغل خانگی و اشتغال بانوان از جمله محورهای سخنرانی وبینارها بوده است.

پورپاکزاد در خاتمه تصریح کرد: اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی این برنامه ها را با همکاری انجمن مراکز کارآفرینی، کانون کارآفرینان و  انجمن مرکز شتابدهنده‌های استان برگزار کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه