English

رویداد هفته جهانی کارآفرینی در دانشگاه امام جواد(ع) برگزار می شود

دانشگاه امام جواد (ع)، به مناسبت هفته جهانی کارآفرینی از 17 تا 23 آبان ماه ویژه برنامه ای با عنوان دانش آموختگان دانشگاه و حقایق بازار کار را به صورت حضوری و مجازی برگزار می کند.

رویداد هفته جهانی کارآفرینی در دانشگاه امام جواد(ع) برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری موج یزد، رویداد هفته جهانی کارآفرینی در دانشگاه امام جواد(ع) با حضور اساتید، دانشجویان، فارغ التحصیلان و نودانشجویان دانشگاه به صورت حضوری و مجازی در قالب سخنرانی، کارگاه، دوره فشرده، پنل، بازدید، مسابقه و ....برگزار می شود.

شایان ذکر است: این دانشگاه تلاش دارد با نام گذاری روزهای هفته جهانی کارآفرینی و ارائه محتوای متناسب با این روزها از جمله کارآفرینی و کسب و کار، کارآفرینی و خود اشتغالی، کارآفرینی و دانشگاه، کارآفرینی و ایده پردازی فارغ التحصیلان را نسبت به حقایق بازار کار آشنا سازد و در این جهت از اساتید و افراد شاخص دانشگاهی و موفق حوزه کسب و کار بهره برده است تا با دعوت از آنها برای انتقال تجربیات و مهارت های حرفه ای، قدمی در جهت افزایش آگاهی دانشجویان بردارد.

لازم به ذکر است: دانشجویان می توانند برای ثبت نام و هماهگی نحوه شرکت در این برنامه ها به شماره تلفن  38281200 داخلی 255 تماس حاصل نمایند.

گفتنی است: مرکز کارآفرینی دانشگاه امام جواد (ع)  در سال 1388 به منظور اعتلای فرهنگ کارآفرینی در بین اساتید و دانشجویان و همچنین افزایش توانمندی و مهارت فارغ التحصیلان دانشگاه افتتاح شد و سعی نموده است تا در کنار مباحث آموزشی، مهارت‌های مرتبط با هر رشته تحصیلی را به دانشجویان و متقاضیان منتقل نماید همچنین در سالهای اخیر مطابق با تحولات علمی، آموزشی و پژوهشی در داخل و خارج از کشور، دانشگاه امام جواد(ع) به عنوان یک دانشگاه نسل سوم و کارآفرین تأکید ویژه‌ای بر فعالیت‌های مرکز کارآفرینی داشته است.

یزد  (8)

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه