English

مدیر فرهنگسرای تخصصی رسانه اصفهان خبر داد:

برگزاری وبینار آموزشی ابعاد سواد رسانه ای

مدیر فرهنگسرای تخصصی رسانه اصفهان از برگزاری وبینار آموزشی ابعاد سواد رسانه ای خبر داد.

برگزاری وبینار آموزشی ابعاد سواد رسانه ای

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، فاطمه شفیعی بیان کرد: فرهنگسرای تخصصی رسانه و انتشارات جهاد دانشگاهی اصفهان به مناسبت هفته کتاب و کتاب‌خوانی و با هدف معرفی کتاب «سواد رسانه‌ای» وبینار آموزشی «ابعاد سواد رسانه‌ای» را برگزار می‌کنند.

وی گفت: مترجم کتاب «سواد رسانه‌ای» در وبیناری که 26 آبان ماه به همت فرهنگسرای تخصصی رسانه و انتشارات جهاد دانشگاهی اصفهان برگزار می‌شود، علاوه بر معرفی این کتاب، ابعاد مختلف سواد رسانه‌ای را نیز برای مخاطبان تشریح می‌کند.

شفیعی ادامه داد: دانشی که به هر فرد توانایی دسترسی، تجزیه‌وتحلیل و ایجاد انواع پیام‌های رسانه‌ای را می‌دهد، سواد رسانه‌ای نامیده می‌شود و با گسترش شبکه‌های اجتماعی این نوع از سواد، هر روز ابعاد پیچیده‌تری پیدا می‌کند.

وی اظهار داشت: کتاب «سواد رسانه‌ای» که با ترجمۀ احسان شاه قاسمی از سوی سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی منتشر شده، شامل پانزده فصل آموزشی و شش فصل مسأله‌محور است که قصد دارد نشان بدهد رسانه‌ها چگونه باورها و الگوهای رفتاری افراد را شکل می‌دهند.

این مقام مسئول تصریح کرد: مترجم این کتاب، پیش‌تر نیز با تألیف آثاری چون نظریه‌های ارتباطات، فهم صنایع رسانه‌ای، فرهنگ شهرت، سلبریتی‌های اینترنتی، فعالیت‌های انسان‌دوستانه سلبریتی‌ها، روش‌های پژوهش در رسانه‌ها و ارتباطات، رسانه‌های نوین، مصرف رسانه‌ای و... سعی در بالا بردن سواد رسانه‌ای مخاطبان داشته و بر ابعاد مختلف سواد رسانه‌ای تسلط کامل دارد.

مدیر فرهنگسرای تخصصی رسانه خاطر نشان کرد: علاقه‌مندان برای حضور در این وبینار که به‌صورت رایگان برگزار می‌شود می‌توانند روز چهارشنبه 26 آبان ماه رأس ساعت 15 با استفاده از نشانی https://b2n.ir/isfahan-media وارد این وبینار شوند و از مطالب آن بهره ببرند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه