English

مدیر فرهنگسرای رسانه خبر داد:

برگزاری وبینار آموزشی " سوژه یابی ورزشی " در اصفهان

مدیر فرهنگسرای رسانه از برگزاری وبینار آموزشی " سوژه یابی ورزشی " با حضور محمد آقایی فرد روزنامه نگار حرفه ای ورزشی و برنامه ساز تلوزیونی برنامه های ورزشی در اصفهان خبر داد.

برگزاری وبینار آموزشی " سوژه یابی ورزشی  " در اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، فاطمه شفیعی گفت: فرهنگسرای تخصصی رسانه با همکاری  انجمن خبرنگاران، نویسندگان و عکاسان ورزشی  وبینار آموزشی"  را روز ۱۴ مرداد  ساعت 10 صبح  با حضور محمد آقایی فرد  برگزار می کند.

وی اضافه کرد: وبینار سوژه یابی در ورزش به معرفی تکنیک های یافتن سوژه های ورزشی و چگونگی انتشار آن در رسانه ها می پردازد

شفیعی ادامه داد: اخبار ورزشی همیشه طرفداران ویژه خود را دارد و از  صفحات پر خواننده رسانه ها محسوب می شود بنابر این یافتن سوژه جذاب و سوژه ای که از بین انبوه اخبار نظر مخاطب را جلب کند کار ویژه ای است که در این وبینار به آن پرداخته می شود.

مدیر فرهنگسرای رسانه بیان داشت: علاقمندان جهت شرکت در وبینار می توانند، مشخصات  خود شامل؛ نام و نام خانوادگی،  نام پدر و کد ملی را در واتس اپ به شماره ۰۹۱۳۰۹۱۶۷۲۷ارسال نموده  و توسط لینک https://b2n.ir/isfahan-media  با مرورگر کروم وارد وبینار شده و گزینه مهمان را انتخاب کنند.

گفتنی است؛ این وبینار آموزشی نخستین جشنواره تخصصی ورزشی نویسان استان اصفهان می باشد و به شرکت کنندگان گواهینامه معتبر حضور در کارگاه تعلق می گیرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه