English

فرهنگسرای رسانه شهرداری اصفهان برگزار می کند؛

وبینار آموزشی " مسئولیت اجتماعی ما در مقابل تکنولوژی "

فرهنگسرای تخصصی رسانه وبینار آموزشی" " مسئولیت اجتماعی ما در مقابل تکنولوژی " " را روز 11 خرداد ساعت 10 صبح با حضور محمد سلطانی فر برگزار می کند.

وبینار آموزشی " مسئولیت اجتماعی ما  در مقابل  تکنولوژی "

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، مدیر فرهنگسرای رسانه گفت: در عصر حاضر، فناوری های اطلاعات و ارتباطات نقشی برجسته در جامعه دارند. ارتباطات  انسانی و روابط میان جوامع، امروزه بر اساس خطوط اینترنت و شبکه های اجتماعی پایه ریزی شده است .

فاطمه شفیعی اظهار کرد: در حال حاضر از شبکه های اجتماعی به عنوان قویترین رسانه اجتماعی بر خط یاد می شود و گر چه گسترش شبکه های اجتماعی باعث شد تا تعاملات اجتماعی و انسانی محدود شده و ارتباطات مجازی و شبکه ای جایگزین آن گردد ولیر همچنان مبحث مسئولیت  اجتماعی  ما در مقابل تکنولوژی قابل توجه است .

وی افزود:  افراد درمواجهه شبکه های اجتماعی و عرصه وسیع اطلاعات  و تکثر منابع در ساخت هویت، دچار تعلیق (به معنی معلق بودن و سردرگمی) می شوند. از بین رفتن زمان و مکان و نقش بیشتر فضا در دنیای مجازی تجلی آشکاری دارد.

این مقام مسئول معتقد است کاربران  در مواجهه با این فضای دوم، بنیان های هویت خود را متزلزل می بینند و دچار تردید و اضطراب می شوند. این شبکه ها تأثیر عمیقی بر جنبه های اجتماعی کاربران در جوامع گوناگون گذاشته اند.

مدیر فرهنگسرای رسانه تصریح کرد: امروزه والدین در بسیاری از کشورهای جهان نگرانیهای جدی درباره تاثیرات شبکه های اجتماعی بر فرزندان خویش دارند این نگرانی ها شامل تنهایی، امنیت، سلامت روان شناختی، توسعه اجتماعی و عملکرد تحصیلی کودکان و نوجوانان است.

شفیعی گفت: علاقمندان جهت شرکت در وبینار می توانند، مشخصات  خود شامل؛ نام و نام خانوادگی،  نام پدر و کد ملی را در واتس اپ به شماره ۰۹۱۳۰۹۱۶۷۲۷ارسال نموده  و توسط لینک  https://b2n.ir/b97749  با مرورگر کروم وارد وبینار شده و گزینه مهمان را انتخاب کنند.

به گزارش موج؛ محمد سلطانی فر معاون مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ، تا ۲۴ آذر ۱۳۹۶ مدیر کل دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از ۱۱ بهمن ۱۳۹۲، مدیر مسئول روزنامه صبح اقتصاد، مدیر تحقیقات رسانه‌ای مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام از ۱۳۷۸ تا کنون و عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات تهران است.

وی دارای دکترای علوم ارتباطات اجتماعی و دانشیار تمام وقت گروه ارتباطات واحد علوم و تحقیقات است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه