English

مدیر فرهنگسرای رسانه اصفهان خبر داد:

برگزاری کارگاه عکاسی" ایده یابی در فوتوژورنالیسم " در اصفهان

مدیر فرهنگسرای رسانه اصفهان از برگزاری کارگاه عکاسی" ایده یابی در فوتوژورنالیسم و ارتباط با سوژه" به مدت 2 روز در اصفهان خبر داد.

برگزاری کارگاه عکاسی" ایده یابی در فوتوژورنالیسم " در اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، فاطمه شفیعی با اشاره به برگزاری کارگاه عکاسی " ایده یابی در فوتوژورنالیسم در اصفهان گفت: سوژه یابی در عکاسی به عنوان اصلی ترین موضوع عکاسی است که در عکاسی خبری نگاه ویژه ای به آن است و عکاس می تواند با یک فریم عکس ناگفته های بسیاری  را به تصویر بکشد.

وی افزود: عکاسان خبری (photojournalism) وظایف سنگینی را بر دوش می کشند آنها وقایق رئال را باید صادقانه و از دریچه ای جذاب به مخاطب برسانند و هیچگونه سوگیری در ارتباط با سوژه نداشته باشند.

مدیر فرهنگسرای رسانه اصفهان اظهار داشت: در این کارگاه دو روزه ایده یابی ، سوژه یابی در عکاسی خبری  به صورت عملی و تئوری، به مدت 2 روز در 24 و 25 بهمن ماه در محل سالن کنفرانس کتابخانه مرکزی توسط آی تای شکیبا فر تدریس می شود.

به گزارش موج، علاقمندان جهت ثبت نام و شرکت در کارگاه عکاسی" ایده یابی در فوتوژورنالیسم و ارتباط با سوژه "می توانند به فرهنگسرای رسانه واقع در انتهای خیابان پروین جنب بازار گیاهان دارویی و ثبت اسناد مجتمع مطبوعاتی طبقه دوم مراجع و یا با شماره تلفن 35544096 تماس حاصل فرمایند.  

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه