English

باشگاه اروند بندرعباس پایگاه ثبت رکورد جهانی در کشور

باشگاه اروند بندرعباس رسما در لیست پایگاه های ثبت رکورد کشور قرار گرفته و کسانی که قصد ثبت رکورد جهانی و آسیایی را داشته باشند می توانند با حضور در باشگاه اروند بندرعباس و با نظارت داوران ایمارو، رکورد خود را به ثبت برسانند.

باشگاه اروند بندرعباس پایگاه ثبت رکورد جهانی در کشور

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، براساس جلسه مشترک و تفاهم بین حمید قلی زاده ریاست کنفدراسیون و سازمان ثبت رکوردهای جهانی ایمارو و فریدون الهامی مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی اروند بندرعباس، مقرر شد باشگاه اروند بندرعباس رسما در لیست پایگاه های ثبت رکورد کشور قرار گرفته و کسانی که قصد ثبت رکورد جهانی و آسیایی را داشته باشند می توانند با حضور در باشگاه اروند بندرعباس و با نظارت داوران ایمارو، رکورد خود را به ثبت برسانند.
این افتخار کم نظیر می تواند از هزینه های اضافه سفر  به مرکز کشور برای ثبت رکورد جلوگیری به عمل آورد و انگیزه لازم برای جوانان و نوجوانان در بخش های مختلف ورزشی برای شکوفایی استعدادهای آنها ایجاد کند.
گفتنی است، این تفاهم قبل از برگزاری ثبت رکورد «آرش احمدی طیفکانی» در سالن ٢٥٠٠ نفره باشگاه اروند صورت پذیرفت که وی موفق شد مسافت ٢١٦٠ متر را با حرکت روپایی به صورت حرکت به عقب بنام خود به ثبت برساند و همچنین اولین فعالیت رسمی باشگاه اروند به عنوان پایگاه ثبت رکورد جهانی محسوب می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه