English

شیب ابتلا به کرونا در کرمانشاه سر به زیر شد/۴ نفر دیگر فوت کردن

رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد کرونا دانشگاه علوم‌ پزشکی کرمانشاه با اعلام روند نزولی ابتلا به کرونا در کرمانشاه،گفت: در حال حاضر ۴۱۰ بیمار کرونایی در مراکز درمانی استان بستری هستند که نسبت به روز گذشته ۱۹ نفر کمتر شده است.

شیب ابتلا به کرونا در کرمانشاه سر به زیر شد/۴ نفر دیگر فوت کردن

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، مهدی محمد با بیان این مطلب که در شبانه‌روز گذشته ۹۰ نفر شامل ۲۸ بیمار مثبت کرونایی بستری و ۶۲ بیمار مثبت سرپایی مبتلا به کرونا در کرمانشاه شناسایی شدند، خاطرنشان ساخت: این تعداد بستری و شناسایی مبتلایان به کرونا در کرمانشاه در مقایسه با روز گذشته ۴۵ نفر کاهش داشته است.

رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد کرونا دانشگاه علوم‌ پزشکی کرمانشاه افزود: در حال حاضر ۱۱۶ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بستری شده‌اند و حال ۲۲ نفر آنها وخیم است و متاسفانه در شبانه‌روز گذشته ۴ نفر دیگر بر اثر ابتلای قطعی به کرونا فوت شده اند.

وی تصریح کرد:  براساس رنگ‌بندی جدید وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، شهرستان پاوه از وضعیت قرمز کرونایی خارج شد، بدین‌ترتیب اکنون هیچ شهر قرمزی از لحاظ ویروس کرونا در این استان وجود ندارد و شهرستان‌های کرمانشاه، هرسین، کنگاور، اسلام آبادغرب، گیلانغرب، جوانرود، پاوه، سرپل ذهاب و روانسر از امروز در وضعیت نارنجی کرونایی قرار دارند.

وی اظهار کرد: همچنین براساس رنگ‌بندی جدید، شهرستان‌های ثلاث باباجانی، دالاهو، قصرشیرین، صحنه و سنقر و کلیایی در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه