English

رئیس کمیته اطلاع‌رسانی کرونا کرمانشاه:

تاکنون مورد از دلتا در کرمانشاه گزارش نشده است اما احتمال شیوع بسیار بالا است

رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با تأکید براینکه تاکنون موردی از ابتلا کرونا دلتا در کرمانشاه گزارش نشده است، گفت: باتوجه به حجم شیوع این نوع ویروس در سطح کشور، احتمال درگیری در استان کرمانشاه بسیار بالا است.

تاکنون مورد از دلتا در کرمانشاه گزارش نشده است اما  احتمال شیوع بسیار بالا است

رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه از جان باختن ۵ کرمانشاهی دیگر بر اثر ابتلا به کرونا در استان خبر داد و ابراز داشت: واقع امر این است که درگیری بدن هر نوع جهش یافته با کرونا بسیار خطرناک و عاملی برای تداوم و چرخش ویروس در سطح استان است و به همین دلیل شهروندان همچنان باید در رعایت پروتکلهای بهداشتی با حساسیت زیاد توجه داشته باشند.

مهدی محمدی با بیان این مطلب که سرعت سرایت نوع جهش یافته کرونا تحت عنوان کرونا دلتا، خطر همه گیری و ورود به پیک پنجم در کرمانشاه بسیار زیاد است، خاطرنشان ساخت: ضمن اینکه تمامی کادر درمان استان کرمانشاه در آماده باش کامل هستند اما می طلبد که شهروندان نیز احتیاط های لازم در پیشگیری از این بیماری را مد نظر قرار دهند.

سهمیه واکسن تخصیص کرونا در کرمانشاه کم است

وی در ادامه در خصوص نحوه واکسیناسیون مرحله دوم واکسن کرونا برای جامعه هدف در استان کرمانشاه نیز تأکید کرد: به محض ورود واکسن به استان، بلافاصله کار توزیع در مراکز و فراخوان و تزریق واکسن در سطح استان کرمانشاه عملیاتی شده است.

رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از آمادگی کامل زیرساخت‌های تزریق واکسن کرونا در کرمانشاه خبر داد و افزود: به محض ورود سهمیه واکسن کرونا امر اطلاع رسانی انجام شده اما میزان سهمیه برای استان کرمانشاه کم است و ما منتظر ورود دوره‌ای جدید به استان از طریق ستاد ملی هستیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه