English

به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی انجام می شود؛

برگزاری نشست گفت و گو دربارۀ کتاب «اخبار»

در نخستین روز هفتۀ کتاب و کتابخوانی فرهنگسرای تخصصی رسانه و انتشارات جهاد دانشگاهی اصفهان، نشست گفت و گو دربارۀ کتاب «اخبار» را برگزار می کنند.

برگزاری نشست گفت و گو دربارۀ کتاب «اخبار»

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، مدیر فرهنگسرای تخصصی رسانه با اشاره به برگزاری نشست گفت و گو دربارۀ کتاب «اخبار» گفت: تا به حال به این فکر کرده اید که چرا دائم به سراغ اخبار می‌رویم؟ و چرا گزارش‌های فجایعی که در سراسر دنیا رخ می دهد برایمان جذاب‌اند؟

فاطمه شفیعی بیان داشت: اخبار تاثیر شگرفی بر روح و روان آدمیان دارد اما مکانیسم آن کمتر مورد توجه خوانندگان و گاه حتی تولید کنندگان آن قرار می گیرد.

وی ادامه داد: کتاب «اخبار»، نوشتۀ آلن دوباتن، مخاطب را به سمت درکی روشن از نیرویی هدایت می‌کند که بیش از همه بر نگاه ما به واقعیت اثر می‌گذارد. آلن دوباتن در این کتاب که با ترجمۀ مریم تقدیسی از سوی نشر ققنوس منتشر شده، از دو منظر متفاوت به خبر نگاه می‌کند: یکی دیدگاه تولیدکنندگان خبر و دیگری دیدگاه مخاطبان به‌عنوان مصرف‌کننده‌ی اخبار.

مدیر فرهنگسرای تخصصی رسانه اصفهان گفت: فرهنگسرای تخصصی رسانه و انتشارات جهاد دانشگاهی اصفهان، به مناسبت هفته کتاب و کتاب‌خوانی ، نشست گفت‌وگو دربارۀ این کتاب را با حضور مهدی ژیان پور، محقق رسانه، عضو هیأت علمی و رئیس جهاد دانشگاهی واحد اصفهان برگزار می کنند.

به گزارش موج؛ علاقه‌مندان برای شرکت در این نشست می‌توانند روز دوشنبه 24 آبان ماه رأس ساعت 15 به سالن اجتماعات مجتمع فرهنگی مطبوعاتی اصفهان مراجعه کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه