English

مصاحبه تخصصی پذیرفته شدگان تغییر حالت اشتغال در نیروگاه بندرعباس

سرپرست معاونت منابع انسانی نیروگاه بندرعباس از برگزاری مصاحبه تخصصی تغییر حالت اشتغال کارکنان این شرکت خبر داد.

مصاحبه تخصصی پذیرفته شدگان تغییر حالت اشتغال در نیروگاه بندرعباس

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، احمد قلندرزاده سرپرست معاونت منابع انسانی نیروگاه بندرعباس اظهار داشت: در این مصاحبه تخصصی که با حضور نمایندگان شرکت مادرتخصصی تولید نیروی برق حرارتی و جمعی از مدیران و خبرگان فنی شرکت و برخی از مدیران ارشد نیروگاه کرمان برگزار شد، تعدادی از همکاران شرکتی حائز شرایط در روزهای سه شنبه 18 و چهارشنبه 19 آبان ماه به رقابت پرداختند.
پس از ابلاغ مجوز سهمیه 116 نفر جهت تبدیل وضعیت کارکنان، از سوی معاونت منابع انسانی شرکت مادر تخصصی تولید برق حرارتی، تعدادی از کارکنان شرکتی نیروگاه بندرعباس در بخش های مختلف که دارای تخصص، تجربه، شرایط لازم و سابقه کار  در این مجموعه بودند، در  مرحله اول موفق به کسب نمره حدنصاب شدند و بقیه نفرات نیز برای دیگر پستها در آزمون دوم و سوم به رقابت پرداختند.
لازم به ذکر است شرکت کنندگان در پنلهای جداگانه ای نظیر گروه یک شامل اداری، تدارکات، مالی، حراست و گروه دو شامل معاونت مهندسی شیمی، ایمنی وحفاظت کار، تعمیرات و بهره برداری زیر نظر کارشناسان و متخصصان زبده صنعت برق استان و کشور به رقابت پرداخته و همچنین در آزمون روانشناسی شرکت کردند.
قلندرزاده در پایان افزود: با اجرای این فرآیند و گذر موفقیت آمیز همکاران از این مرحله، پس از انجام مراحل گزینش شاهد تبدیل وضعیت اشتغال این پرسنل در ساختار و چارت نیروی انسانی نیروگاه خواهیم بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه