English

نادر فلاحی خبر داد:

اختصاص ۱۵۰ میلیارد ریال اعتبار برای نوسازی واحدهای اقامتی اردبیل

مدیرکل‌ میراث ‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی استان اردبیل از ارائه 150 میلیارد ریال تسهیلات از محل اعتبارات سفر رئیس جمهور برای نوسازی واحدهای اقامتی خبر داد.

اختصاص 150 میلیارد ریال اعتبار برای نوسازی واحدهای اقامتی اردبیل

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، نادر فلاحی ، مدیرکل‌ میراث ‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی استان اردبیل گفت: 150 میلیارد ریال از محل اعتبارات سفر رئیس جمهور به استان برای تجهیز و نوسازی واحدهای اقامتی اردبیل اختصاص یافت.

وی افزود: این اعتبار به‌صورت تسهیلات کم‌بهره در اختیار افراد متقاضی قرار خواهد گرفت تا در راستای تجهیز و نوسازی واحدهای خود به کار گیرند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل ارائه این تسهیلات را زمینه‌ساز تقویت زیرساخت‌های اقامتی در سطح استان دانست و بیان کرد: «به طور قطع این امر زمینه برای جلب رضایت هر چه بیشتر گردشگران را فراهم آورده و نقش بسزایی در رونق گردشگری در مناطق هدف خواهد داشت.

فلاحی با اشاره به تعداد مراکز اقامتی اردبیل گفت: تاکنون بیش از 500 مرکز اقامتی اعم از هتل، هتل‌آپارتمان، مهمان‌پذیر، اقامتگاه‌ سنتی، خانه مسافر، مجتمع گردشگری اقامتی، اردوگاه، اقامتگاه بوم‌گردی، و... در سطح استان اردبیل راه‌اندازی شده و به گردشگران خدمات‌رسانی می‌کنند.

وی اضافه کرد: با تجهیز و نوسازی هر چه بیشتر مراکز اقامتی که نیاز به نوسازی دارند می‌توانیم شاهد افزایش حضور گردشگران در این مراکز و افزایش ماندگاری مسافران در استان باشیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه