English

نادر فلاحی خبر داد:

اختصاص ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار به حوزه صنایع دستی اردبیل

مدیرکل‌ میراث ‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی استان اردبیل گفت: از محل اعتبارات سفر رئیس جمهور به استان 200 میلیارد ریال اعتبار به حوزه صنایع ‌دستی اردبیل اختصاص یافت.

اختصاص 200 میلیارد ریال اعتبار به حوزه صنایع دستی اردبیل

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، نادر فلاحی ، مدیرکل‌ میراث ‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی استان اردبیل در جلسه بررسی اعتبارات تخصیص‌یافته از محل سفر رئیس جمهور با استان اردبیل گفت: مبلغ 200 میلیارد ریال از محل اعتبارات سفر به حوزه صنایع‌دستی و ارائه تسهیلات کم‌بهره به هنرمندان فعال صنایع‌دستی استان اختصاص یافت.

وی ادامه داد: این تسهیلات که مبلغ آن حداکثر 500 میلیون ریال است به هنرمندان فعال دارای پروانه تولید انفرادی اعطا می‌شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل افزود: برای دارندگان پروانه تولید کارگاهی و پشتیبان نیز حداکثر دو میلیارد و 500 میلیون ریال تسهیلات برای تجهیز و تهیه مواد اولیه به‌صورت وام کم‌بهره پرداخت خواهد شد.

فلاحی بیان کرد: متقاضیان دریافت تسهیلات می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به ادارات و نمایندگی‌های اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در شهرستان‌ها مراجعه و اقدامات اولیه برای دریافت این تسهیلات را انجام دهند.

وی گفت: هنرمندان و صنعتگران صنایع‌دستی استان می‌توانند از این تسهیلات در راستای رونق فعالیت‌های خود استفاده کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه