English

سرپرست تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد؛

اقدام انقلابی راه کار اجرای برنامه ها است

مراسم تکریم عماد تشکری و معارفه محمدرضا فلاحتی مدیران اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد با حضور مسئولین استانی برگزار شد.

اقدام انقلابی راه کار اجرای برنامه ها است

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد: محمدرضا فلاحتی سرپرست تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد در نشست معارفه گفت: جایگاه اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی باتوجه به ارتباط آن با قشر عظیمی از مردم به ویژه کارگران، کارفرمایان، تعاونگران و بخش های مختلف اقتصادی و دستگاه های اجرایی؛ خاص و ویژه هست.

وی افزود: عملکرد مطلوب این اداره کل می تواند تاثیر قابل توجه ای در ارتقاء رضایت مندی مردم داشته و به حرکت استان در پیشرفت عدالت کمک شایان توجهی کند.

فلاحتی با اشاره به اینکه نقش این اداره راهبردی و استراتژیک است و جایگاه آن بر کسی پوشیده نیست خاطرنشان کرد: وظیفه مدیران و کارکنان این مجموعه، تشکل های کارگری و کارفرمایی و تعاونگران این است که با یک برنامه ریزی دقیق، عالمانه و یک اقدام انقلابی و مجاهدانه در این مسیر گام بردارند و اهدافی که در پیش روی این مجموعه است را محقق سازند.

وی با بیان اینکه این مسئولیت با ارائه یک برنامه مدون عملیاتی در راستای برنامه عملیاتی وزرات به بنده سپرده شده است و در اجرای آن دست تک تک بزرگواران را به گرمی می فشارم تاکید کرد: در حوزه منابع مالی و نیروی انسانی در حق این مجموعه بی مهری هایی صورت گرفته است ولی یکی از نقاط قوت این اداره وجود پرسنل متعهد و با وجدان کاری بالاست.

سرپرست تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد افزود: به عنوان مدیر مجموعه از تک تک همکارانم برای اجرای برنامه هایی که در حوزه های مختلف داریم حمایت می کنم.

وی در پایان تصریح کرد: مشی مدیریت این است که بدون نگاه به سلایق سیاسی و براساس شایسته سالاری کار را جلو ببریم و به امید خدا بتوانیم یک کارنامه موفق و در شأن استان یزد و جامعه ی کارگری، کارفرمایی و تعاونگران ارائه کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه