English

سید حجت مدنی خبر داد:

توزیع نزدیک به ۵۴۷ میلیون لیتر سوخت در استان اردبیل

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه اردبیل گفت: در 7 ماهه نخست امسال نزدیک به 547 میلیون لیتر سوخت در سطح استان توزیع شده است.

توزیع نزدیک به 547 میلیون لیتر سوخت در استان اردبیل

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، سید حجت مدنی ، مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه اردبیل گفت: در 7 ماهه نخست امسال نزدیک به 547 میلیون لیتر انواع فرآورده های نفتی مایع شامل بنزین، نفت سفید، نفتگاز و نفتکوره در منطقه اردبیل توزیع شده است.

وی بیان کرد: این میزان فرآورده در سال1400  و از ابتدای سال تا پایان مهر ماه در استان اردبیل و دیگر مناطق زیر پوشش سوخت این منطقه مصرف شده است که در قیاس با مدت مشابه سال قبل 5.5 درصد افزایش داشته است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه اردبیل درباره مصرف سوخت بنزین اعم از معمولی، سوپر و یورو 4، در بازه زمانی فوق نسبت به همین مدت در سال 99 گفت: با آنالیز و قیاس ارقام امسال و سال قبل افزایش 14 درصدی داشته است.

مدنی تصریح کرد: مصرف نفتگاز هم در 216 روز سال 1400 در مقایسه با مدت مشابه سال قبل حکایت از برابری برداشت با سهمیه تعیین شده دارد.

وی از کاهش 15 درصد نفت سفید و 28 درصد نفت کوره هم در همین مدت نسبت به سال 99 خبر داد و افزود: میزان درصد مصرف فرآورده های نفتی در بازه زمانی فوق در بخش های حمل و نقل 65 درصد، حرارتی 3 درصد، برق 19 درصد، کشاورزی 10 درصد، صنایع 1 درصد و پروژه ها 2 درصد است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی