English

سید حجت مدنی خبر داد:

فروش ۴ میلیون لیتر سوخت در جایگاه مرزی بیله سوار

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه اردبیل گفت: طی 5 ماهه نخست امسال نزدیک به 4 میلیون لیتر سوخت در جایگاه مرزی بیله سوار به فروش رسیده است.

فروش 4 میلیون لیتر سوخت در جایگاه مرزی بیله سوار

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، سید حجت مدنی ، مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه اردبیل در حاشیه بازدید از جایگاه مرزی بیله سوار با بیان این خبر که در پنج ماه نخست سال جاری نزدیک به 4 میلیون لیتر سوخت در جایگاه یاد شده به فروش رسیده است، گفت: معافیت ما به التفاوت سوخت نفتگاز برای کامیون های ایرانی خروجی از کشور نیز در بازه زمانی اشاره شده، دو میلیون و 600 هزار لیتر بوده است.

وی افزود: میزان فروش جایگاه مرزی بیله سوار در 155 روز گذشته از سال جاری سه میلیون و 800 هزار لیتر اعم از بنزین و نفتگاز از طریق فروش در باک و تلمبه جایگاه بوده که بطور متوسط روزانه 25 هزار لیتر فروش داشته است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه اردبیل افزود: تردد 18 هزار دستگاه خودرو اعم از سبک و سنگین طی پنج ماه اول سال جاری در جایگاه مرزی بیله سوار به ثبت رسیده که از این تعداد 11 هزار دستگاه خودروی ایرانی و 7 هزار دستگاه خودروی خارجی بوده است.

مدنی تصریح کرد: بر اساس اجرای دستورالعمل سراسری معافیت پرداخت ما به التفاوت سوخت از اول تیر ماه 1398 برای کامیون های ایرانی خروجی از کشور، مقدار معافیت سوخت نفتگاز در جایگاه یاد شده در 155 روز گذشته از سال جاری برای 11 هزار دستگاه کامیون ایرانی به میزان دو میلیون و 400 هزار لیتر بوده است.

وی بیان کرد: تخصیص معافیت برای کامیون های خروجی از کشور در این مرز از طریق کد رهگیری راهنامه رانندگان اعمال می شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه