English

احمد کرمی :

۹۶۰ میلیارد ریال برای تکمیل فضاهای آموزشی ایلام اختصاص یافت

معاون عمرانی استاندار ایلام با اشاره به اینکه 960 میلیارد ریال برای تکمیل فضاهای آموزشی ایلام اختصاص یافته است، گفت: مدرسه سازی این فرصت را به دانش آموزان می دهد تا رویاهای بزرگ داشته باشند و تلاش خیرین مدرسه ساز مقدس است.

960 میلیارد ریال برای تکمیل فضاهای آموزشی ایلام اختصاص یافت

به گزارش خبرگزاری موج ایلام، احمد کرمی معاون عمرانی استاندار ایلام در بیست و سومین جشنواره خیرین مدرسه ساز استان با بیان اینکه بیش از 960 میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل 37 فضای آموزشی نیمه کاره و تکمیل 2 استخر دانش آموزی در سفر رئیس جمهوری به ایلام اختصاص یافته، افزود: از یک هزار و 125 فضای آموزشی در سراسر استان، تعداد 333 فضا با مشارکت و همراهی خیرین مدرسه ساز با رعایت مسائل فنی و کیفیت بالا احداث شده است.

وی بر همکاری و همراهی دستگاه‌های اجرایی با این مجموعه پر تلاش تاکید کرد و اظهار داشت:، اقدامات خیرین مدرسه ساز رسالتی بزرگ برای توسعه علم و دانش در مناطق محروم  کشور و آبادانی ایران اسلامی است.

معاون عمرانی استاندار ایلام با بیان اینکه در سفر رئیس جمهور مقرر گردید مدارس کانکسی جمع آوری شوند و به جای آنان مدارس نوساز احداث شوند، تصریح کرد: فرهنگ مدرسه سازی مسیر خود را در استان ایلام پیدا کرده و بعنوان یک ارزش والا در حال نهادینه شدن است.

کرمی با اشاره به اینکه با ساخت مدرسه‌ها و کمک به تحصیل دانش آموزان محروم یک کشور، از جامعه ای امن تر برخوردار خواهیم بود، خاطرنشان کرد: مدرسه کودکان را در مسیر زندگی درست پرورش میدهد و از ورود دوباره آنها به دنیای محرومیت جلوگیری می‌کند.

معاون عمرانی استاندار ایلام گفت: مدرسه سازی با ترسیم آینده‌ای روشن این فرصت را به دانش آموزان مناطق محروم می دهد که رویاهای بزرگ داشته باشند و در ساخت آینده جامعه همیاری و مشارکت کنند.

کرمی با بیان اینکه  تلاش خیرین مدرسه ساز، تلاشی مقدس است، افزود: خیرین مدرسه ساز با کار نیک و پسندیده مدرسه سازی نه فقط به کودکان بازمانده از تحصیل کمک میک نند بلکه از آسیب دیدن آنها در آینده جلوگیری می‌کنند.

همچنین مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان ایلام با اشاره به اینکه  333 فضای آموزشی از بدو تاسیس مجمع خیرین مدرسه ساز با یک هزار و 536  کلاس درس در این استان بنا شده است،گفت: سال گذشته 34 فضای آموزشی با 133 کلاس درس و زیربنای 12 هزار و 211 متر مربع و میزان مشارکت 320 میلیارد ریال احداث شده است.

نصرت اله رحیمی با بیان اینکه از مجموع 38 پروژه در دست اجرا در سال جاری که مشتمل بر 231 کلاس است 35 پروژه با 194  کلاس با مشارکت خیرین نیک اندیش در حال احداث است،افزود:سه پویش سال گذشته و امسال با عنوان های" مهر را با محرم آغاز کنیم"، "همه بچه های ایران فرزند من "و پویش به رنگ مدرسه برگزار شد.

وی اظهار داشت: در پویش به رنگ مدرسه هیچ از کمک مالی مطالبه نشد و تنها دانش آموزان ایده های خود را در قالب نقاشی به تصویر کشیدند و هر تصویری که بیشترین تائید را در فضای مجازی به ثبت رساند، بعنوان ایده و نقاشی برتر انتخاب شد.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان ایلام با بیان اینکه درهمایش به رنگ مدرسه دانش آموز ایلامی حائز رتبه نخست شد و امروز در این جشنواره از وی تجلیل می شود،تصریح کرد:خیرین مدرسه ساز با اهتمام و همدلی همواره در ساخت مدارس از هیچ تلاشی دریغ نکردند.

همچنین رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز ایلام نیز در این نشست گفت: ایلام در پویش آجر به آجر رتبه دوم و در پویش به رنگ مدرسه رتبه پنجم کشور را کسب کرد.

رحمان نیاکان با قدردانی از دستگاه های اجرایی استان و رسانه ها افزود: ساخت 333 مدرسه از بدو تأسیس مجمع خیرین تاکنون کار بزرگ خیرین نیک اندیش است که امیدواریم این روند استمرار داشته باشد.

وی اظهار داشت: مجمع خیرین ایلام در راستای ساخت فضای های آموزشی به ویژه در مناطق کم برخوردار اهتمام ویژه دارد.

گفتنی است در پایان این نشست با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار و مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام از 14 خیر مدرسه ساز استانی و ملی با اهدای لوح تجلیل شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه