English

عبدالله بهادری:

با رفع موانع اجرایی روند احداث مسکن ملی استان ایلام شتاب می گیرد

مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام از اجرایی شدن 1400 واحد طرح اقدام ملی مسکن در قالب 62 پروژه خبر داد و گفت: با رفع موانع اجرایی، روند احداث مسکن ملی استان ایلام شتاب می گیرد و پروانه احداث 870 واحد نیز صادر شده است.

با رفع موانع اجرایی روند احداث مسکن ملی استان ایلام شتاب می گیرد

به گزارش خبرگزاری موج ایلام، عبدالله بهادری مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام در جلسه رفع موانع اجرایی طرح اقدام ملی مسکن که با حضور جمعی از مسئولین دستگاههای مربوط به طرح اقدام ملی مسکن برگزار شد، افزود: تاکنون بیش از 15 هکتار  زمین برای احداث مسکن طرح اقدام ملی سطح استان واگذار شده ومراحل احداث یک هزارو 400 واحدمسکونی توسط کارگزاریها طبق تفاهمنامه های مختلف ازجمله ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی( ره) ، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و غیره اجرایی شده وتاکنون پروانه 870 واحدساختمانی به این منظور صادر و 563 واحد نیز انتظار صدور پروانه قرار دارد.

وی هدف از تشکیل جلسات با مدیران دستگاههای ذی ربط در ساخت مسکن را رفع موانع اجرایی و تسریع روند مراحل اداری طبق قوانین و مقررات عنوان کرد و اظهار داشت: با راهکارهای بررسی شده در این جلسات شاهد تسریع جهش تولید مسکن در استان خواهیم بود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام میزان سهمیه مسکن مورد نیاز شهرهای استان و وضعیت زمین موجود مورد نیاز در طی دو سال از جمله امسال و سال آینده طبق قانون جهش تولید مسکن 14 هزارو 62 واحد عنوان و تصریح کرد: برای احداث این میزان واحد مسکونی تاکنون 50 هزارو 879 متر مربع زمین در نظر گرفته شده که قابلیت احداث2 هزارو 939  واحد مسکونی را دارد.

بهادری ادامه داد: برای تأمین زمین مابقی واحدهای در نظر گرفته شده یک میلیون 564 هزارو 409 متر مربع از طریق الحاق به محدوده شهرها در حال انجام می باشد که در صورت تحقق این میزان زمین قابلیت احداث20 هزارو 357  واحد مسکونی طبق استانداردهای تعریف شده در آن وجود دارد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام  خاطرنشان کرد:با تأمین زمین مورد نیاز به زودی ثبت نام جهش تولید مسکن در سایر شهرهای استان نیز در در سامانه www.saman.mrud.ir  آغاز و اطلاع رسانی خواهد شد.

گفتنی است که این جلسه با حضور مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان، شهردار ایلام ، نمایندگان سازمان بازرسی استان و جمعی از مسئولین دستگاههای مربوط به طرح اقدام ملی مسکن در محل اداره کل راه و شهرسازی استان ایلام  برگزار شد

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه