English

عبدالله بهادری:

بیش از ۲۳ هزارمترمربع از اراضی ملی و دولتی ایلام رفع تصرف شده است

مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام از رفع تصرف بیش از 23 هزارمترمربع از اراضی ملی و دولتی استان ایلام در هفت ماه گذشته خبر داد.

بیش از 23 هزارمترمربع از اراضی ملی و دولتی ایلام رفع تصرف شده است

به گزارش خبرگزاری موج ایلام عبدالله بهادری در دیدار با چند تن از روسای کلانتری های شهر ایلام، افزود:طی 7 عملیات رفع تصرف از ابتدای سال جاری تاکنون 23 هزارو 354 مترمربع به ارزش نزدیک به 34 میلیاردتومان ازدست اشخاص فرصت طلب و سودجو توسط یگان حفاظت ازاراضی ملی اداره کل راه وشهرسازی استان با همکاری وهمراهی دستگاه قضا ونیروی انتظامی استان خارج شده است.

وی ضمن قدردانی از همکاری دستگاه قضا ونیروی انتظامی با یگان حفاظت از اراضی ملی اداره کل راه وشهرسازی استان،اظهار داشت: در برخورد با متصرفین هیچ گونه کوتاهی وچشم پوشی نخواهیم داشت ویگان حفاظت از اراضی این اداره کل شبانه روزدرحال رصدهرگونه دست درازی به زمین های ملی ودولتی بوده و باکوچکترین تحرکی در این زمینه برخورد قانونی خواهد شد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام تصریح کرد: همکاری نیروی مقتدر انتظامی با این اداره کل عرصه را بر زمین خواران و فرصت طلبان و اشخاصی که قصد تصرف اراضی ملی و بیت المال را دارند، تنگ کرده واین امرسبب شده اشخاص مذکوربا روی آوردن به تظلم نمایی وانتشار مطالب کذب در فضای مجازی افکار عمومی را تحت شعاع قرار دهند.

بهادری ادامه داد: اشخاصی به صورت سازماندهی شده رو به تصرف غیرقانونی زمین های ملی و دولتی می نمایند و بیشتراین افراد در نقش افراد کم بضاعت درآمده و سعی در انحراف افکار عمومی دارند.

وی خاطرنشان کرد: یگان حفاظت از اراضی ملی این اداره کل با همکاری و همراهی دستگاه قضا و نیروی انتظامی به طورحتم وبا قاطعیت با سودجویانی که قصد تعدی و دست درازی به اراضی ملی و بیت المال را دارند برخوردقانونی خواهد کرد .

مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام به اشخاصی که قصد خرید ملک درهرنقطه ازشهرهای استان رادارندتوصیه کرد: ابتدا استعلام لازم ازاداره کل راه و شهرسازی درمرکزاستان و ادارات راه وشهرسازی شهرستان های مختلف به عمل آوردند تا دردام اشخاص زمین خواروسودجوگرفتار نشوند چرا که هرگونه خرید، فروش، انعقاد قراردادو تغییرشکل زمین های ملی و دولتی جرم محسوب شده و پیگرد قضایی دارد. 

گفتنی است که یگان حفاظت ازاراضی راه و شهرسازی استان ایلام با شماره تلفن شبانه روزی 1656 آماده دریافت گزارشات مردمی درزمینه تعرض به زمینهای ملی ودولتی است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه