English

مدیرکل کمیته امداد مازندران:

صاحبان صنایع می توانند از بسته تشویقی کمیته امداد بهره‌مند شوند

مدیرکل کمیته امداد مازندران در حاشیه دیدار با یکی از خیران در سوادکوه با بیان اینکه صاحبان صنایع می توانند در قالب کاریابی و به کارگرفتن مددجویان از بسته تشویقی کمیته امداد بهره‌مند شوند، گفت: سیاست راهبردی کمیته امداد توانمندسازی خانواده های تحت حمایت در تمام حوزه ها و خصوصا در بخش اشتغال است.

صاحبان صنایع می توانند از بسته تشویقی کمیته امداد بهره‌مند شوند

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، حجت الاسلام بشیر عالیشاه، اظهار داشت: در کمیته امداد با توجه به اینکه وام اشتغال پرداخت می شود تعداد زیادی از جوانان و خانواده‌های تحت حمایت و 30 درصد از خانواده‌های غیر تحت حمایت از تسهیلات این نهاد در بخش ایجاد اشتغال استفاده می کنند و ممرّ درآمدی بدست می آورند تا خودکفا شوند.

وی ادامه داد: توانمندسازی مددجویان بسیار با اهمیت است و با توجه به اینکه برخی از شرکتها و کارخانجات و کارگاه ها هم در بحث کارفرمایی، درخواست نیرو از کمیته امداد دارند، این نهاد هم در معرفی کارجویانی که مراجعه می کنند، این افراد را به کارگاه ها و شرکت ها معرفی می کند تا مشغول به کار شوند و مشمول بیمه شدن و دریافت حقوق بر اساس قانون کار از امتیازات آن است.

مدیرکل کمیته امداد مازندران تصریح کرد: امروز هم در دیدار با یکی از خیران در سواد کوه، کشتارگاه این خیّر نیاز به 100 نفر نیروی کار خانم داشت و در محیطی کاملاً زنانه، این افراد بیمه شده و براساس قانون کار حقوق دریافت می کنند و این زمینه برای مددجویان فراهم شد.

وی بیان داشت: با توجه به امتیازاتی که کمیته امداد دارد، بسته تشویقی به شرکت ها ارائه می شود و تا دو سال حق بیمه مددجویان به شرکت ها پرداخت می شود و همچنین تا 100 میلیون تومان وام در بحث کارفرمایی که 20 تا 40 نفر مددجو را مشغول به کار شوند، به حساب کارگاه ها و شرکت ها واریز می شود.

حجت الاسلام عالیشاه گفت: این نهاد زمینه خودکفایی مددجویان را فراهم می سازد و تعامل کمیته امداد با شرکت ها و کارگاه ها و کارخانجات خوب است و شهرکهای صنعتی از این امتیازات و بسته های تشویقی استقبال کردند.

وی با بیان اینکه 83 هزار خانوار تحت حمایت کمیته امداد قرار دارند افزود: مددجویان می توانند به کمیته امداد شهرستان ها مراجعه و نام نویسی کنند تا بر اساس آن به شرکت ها و کارگاه ها معرفی شوند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه