English

پهنای باند اینترنت در سه روستای شهرستان دهگلان افزایش یافت

مدیر مخابرات منطقه با اشاره به نیاز روز افزون مراکز روستایی به افزایش ظرفیتهای دسترسی به شبکه اینترنت گفت: در همین راستا پهنای باند اینترنت در روستاهای قادرمرز،سیس و سرنجیانه از توابع شهرستان دهگلان افزایش یافت.

پهنای باند اینترنت در سه روستای شهرستان دهگلان افزایش یافت

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان، آزاد حکمت صبح امروز شنبه در گفت و گو با خبرنگاران رسانه های استان اظهار کرد: در راستای تحقق برنامه های تدوین شده برای سال جاری در مخابرات منطقه نسبت به توسعه و ایجاد زیرساخت های دیتا در سطح استان به ویژه مناطق روستایی اقدامات چشمگیری صورت گرفته است.

مدیر مخابرات منطقه کردستان افزود: تامین تجهیزات و سرمایه گذاری های لازم با حمایت های مسولین ارشد شرکت مخابرات ایران به منظور ایجاد دسترسی شهروندان و مردم فهیم استان به خدمات و سرویس های مخابراتی از برنامه های دارای اولویت منطقه است که با تلاش همکاران برای تحقق آنها گام برخواهیم داشت.

حکمت خاطر نشان ساخت:در راستای افزایش پهنای باند اینترنت در روستاهای قادرمرز - سیس و سرنجیانه در شهرستان دهگلان تجهیزات CWDM نصب و راه اندازی شده است.

وی اعلام کرد: با این اقدام پهنای باند اینترنت این روستاها از 20 مگ به 100 مگ معادل 5 برابر ، افزایش یافته است.

مدیر مخابرات منطقه کردستان تصریح کرد: با اجرای این پروژه ساکنین سه روستای مذکور از بهبود کیفیت سرویس اینترنت بطور بسیار قابل توجه  بهره مند شده اند.

وی ارائه همزمان پیام از طریق صوت و تصویر،افزایش سرعت دسترسی به محتواهای موجود در فضای مجازی،بهره مندی ساکنین روستاها از بسترهای دیتا به منظور ایجاد و توسعه کسب و کارهای بومی به صورت آنلاین، جلوگیری از پدیده اجتماعی مهاجرت، برقراری عدالت اجتماعی و افزایش و ارتقا سطح دانش و آگاهی روستاییان را از جمله اهداف اجرای این پروژه دانست.

حکمت همچنین اعلام کرد : در حال حاضر حدود 550 روستای استان دارای اینترنت مخابراتی هستند.

وی اضافه کرد: در حال حاضر 142 هزار و 797 مشترک از سرویس های متنوع مخابراتی بر بستر دیتا استفاده می کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی