English

محمد پهلوان:

افزایش تعداد بیماران کرونایی بستری شده در خراسان رضوی

رییس کمیته رسانه و اطلاع‌رسانی کرونا در دانشگاه علوم پزشکی مشهد بیان کرد: تعداد روزانه بستری‌شدگان کرونا در خراسان رضوی طی روزهای سوم تا ۱۳ آبان ماه بین ۱۵۴ تا ۲۴۳ نفر در نوسان بوده است.

افزایش تعداد بیماران کرونایی بستری شده در خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، محمد پهلوان رییس کمیته رسانه و اطلاع‌رسانی ستاد اجرایی مدیریت کرونا در دانشگاه علوم پزشکی مشهد در خبری اعلام کرد: از دیروز چهارشنبه ۲۴۳ نفر بر اثر ابتلا به کرونا در بیمارستانهای استان خراسان رضوی بستری شدند که نسبت به ۱۰ روز گذشته بیشترین آمار روزانه بوده است.

پهلوان در ادامه این خبر متذکر شد: از تعداد کل بستری‌شدگان دیروز در این استان ۱۸۸ نفر مربوط به مناطق زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد در ۱۶ شهرستان این استان بودند.

رییس کمیته رسانه و اطلاع‌رسانی ستاد اجرایی مدیریت کرونا در دانشگاه علوم پزشکی مشهد افزود: تعداد روزانه بستری‌شدگان کرونا در خراسان رضوی طی روزهای سوم تا ۱۳ آبان ماه بین ۱۵۴ تا ۲۴۳ نفر در نوسان بوده است و هم‌اکنون ۷۲۲ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستانهای استان خراسان رضوی بستری هستند و تعداد بیماران بدحال کرونایی و بستری‌شدگان در بخشهای مراقبتهای ویژه بیمارستانهای این استان ۱۷۰ نفر می باشد.

وی در مورد رنگ بندی کرونا در خراسان رضوی یادآور شد: در حال حاضر از بین ۳۳ شهرستان خراسان رضوی چهار شهرستان در وضعیت قرمز، ۲ شهرستان در وضعیت نارنجی، ۱۷ شهرستان در وضعیت زرد و ۱۰ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.

پهلوان در خاتمه این خبر خاطرنشان شد و تاکید کرد: رعایت پروتکل‌های بهداشتی ، فاصله‌گذاری اجتماعی و انجام  واکسیناسیون برای پیشگیری از تبعات موج ششم کرونا بهترین شیوه مراقبت و پیشگیری است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه