English

هشدارهای پلیس یزد در خصوص پیشگیری از سرقت محصولات کشاورزی

فرمانده انتظامی استان یزد ضمن ارائه هشدار به کشاورزان، توصیه هایی را در خصوص پیشگیری از سرقت محصولات کشاورزی ارائه کرد.

 هشدارهای پلیس یزد در خصوص پیشگیری از سرقت محصولات کشاورزی

به گزارش خبرگزاری موج یزد به نقل از پایگاه خبری پلیس؛ سردار "عباسعلی بهدانی فرد" فرمانده انتظامی استان یزد هشدارها و توصیه هایی را در خصوص پیشگیری از سرقت محصولات کشاورزی ارائه کرد.

وی گفت: در صورت امکان، همانند گذشته های دور افرادی مطمئن و با صلاحیت را به عنوان دشتبان برای محافظت و نگهبانی از محصولات کشاورزی خود بکارگیری کنید.

رئیس پلیس استان یزد افزود: کشاورزان می توانند در اطراف زمین های کشاورزی خود که محصولات آن بدست آمده، فنس یا حصار بکشند یا حداقل با خندق های گود یا خاکریزهای بلند آنها را محصور سازند تا لااقل امکان ورود وسایط نقلیه افراد غریبه به زمین های کشاورزی دشوار باشد و به راحتی محصولات کشاورزی در دسترس این افراد قرار نگیرد.

سردار بهدانی فرد گفت: کشاورزان باید در خرید و فروش محصولات کشاورزی از افراد ناشناس و غریبه خودداری کرده و معاملات محصولات خود را با صاحبان این محصولات و یا در دفاتر و مغازه های مورد اطمینان که در این ایام فعال می شوند اقدام کنند.

فرمانده انتظامی استان یزد افزود: مشارکت و همکاری کشاورزان با همدیگر و با پلیس می تواند زمینه اثبات و پیگرد قانونی سارقان محصولات کشاورزی را مهیا سازد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه