English

بسته حوادث پلیسی یزد از زمینگیر شدن قاچاقچی در خاتم تا توقیف پراید سرقتی در پلیس راه یزد- شیراز

کشف محموله تریاک در ایستگاه شهید مدنی، لکسوز قاچاق در یزد توقیف شد، توقیف پراید سرقتی در پلیس راه یزد- شیراز، کشف موادافیونی در محور اردکان و زمینگیر شدن قاچاقچی در خاتم خبرهای جدید پلیس یزد بود که در ادامه مشروح این اخبار آمده است.

بسته حوادث پلیسی یزد از زمینگیر شدن قاچاقچی در خاتم تا توقیف پراید سرقتی در پلیس راه یزد- شیراز

به گزارش خبرگزاری موج یزد به نقل از پایگاه خبری پلیس یزد، سردار عباسعلی بهدانی فرد فرمانده انتظامی استان یزد از کشف 120کیلو تریاک در بازرسی از یک دستگاه کامیون خبر داد.

کشف محموله تریاک در ایستگاه شهید مدنی

وی، اظهار داشت: ماموران ایستگاه بازرسی شهید مدنی یزد هنگام کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیون "بنز" مشکوک شده و آن را مورد بازرسی قرار دادند.

وی افزود: ماموران در بازرسی انجام شده 120 کیلو موادمخدر از نوع تریاک که داخل کامیون جاساز شده بود کشف و یک متهم را نیز دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان یزد با بیان اینکه این محموله از جنوب شرق کشور به مقصد "کرج" بارگیری شده بود تصریح کرد: قاچاقچی دستگیر شده به منظور سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

لکسوز قاچاق در یزد توقیف شد

فرمانده انتظامی استان از توقیف یک دستگاه سواری "لکسوز" قاچاق به ارزش 20 میلیارد ریال خبر داد.

سردار عباسعلی بهدانی فرد درباره این خبر اظهار کرد: ماموران ایستگاه بازرسی شهید مدنی استان یزد هنگام انجام وظایف ذاتی و کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه خودروی سواری "لکسوز" مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی افزود: با بررسی مدارک خودرو مشخص شد که خودروی متوقف شده دارای پلاک جعلی و قاچاق بوده که ماموران با هماهنگی مقام قضائی خودرو را توقیف و راننده آن را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان یزد با بیان اینکه ارزش خودروی کشف شده توسط کارشناسان 20 میلیارد ریال برآورد شده است، خاطرنشان کرد: در این زمینه پرونده تشکیل و برای ادامه مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

بهدانی فرد در خاتمه بر ضرورت مبارزه همه جانبه با قاچاق کالا تاکید کرد و گفت: حمایت و استفاده از تولیدات داخلی باعث رونق چرخ اقتصاد کشور و فراهم شدن زمینه اشتغال جوانان خواهد شد.

پراید سرقتی در پلیس راه "یزد- شیراز "

رئیس پلیس راه استان، از کشف خودروی پراید مسروقه توسط ماموران پلیس راه یزد- شیراز خبر داد.

سرهنگ رحیم حاجی ده آبادی با اعلام این خبر گفت: ماموران پلیس راه "یزد- شیراز" هنگام کنترل محورهای مواصلاتی یک دستگاه سواری پراید را مشاهده و به آن مشکوک شدند.

وی ادامه داد: با بررسی و استعلام از مرکز، مشخص شد که خودرو سرقتی بوده که ماموران بلافاصله خودرو را متوقف و آن را به پارکینگ منتقل کردند.

رئیس پلیس راه استان یزد گفت: در این خصوص یک متهم دستگیر و پرونده ای در این زمینه تشکیل و تحویل پلیس آگاهی شهرستان "تفت" شد.

زمینگیر شدن قاچاقچی در خاتم

جانشین انتظامی استان، گفت: ماموران پلیس خاتم در بازرسی از یک دستگاه سمند 38 کیلوگرم تریاک کشف کردند.

سرهنگ منوچهر نصیری، درباره جزئیات این خبر گفت: ماموران پلیس شهرستان خاتم هنگام کنترل خودروهای عبوری، به یک دستگاه سمند که از زاهدان عازم اصفهان بود مشکوک شده و برای بازرسی آن را متوقف کردند.

وی افزود: ماموران در بازرسی از خودرو 38 کیلوگرم تریاک کشف و یک متهم نیز دستگیر کردند.

جانشین انتظامی استان یزد در پایان گفت: متهم به دادسرا معرفی و با دستور مقام قضائی روانه زندان شد.

 کشف موادافیونی در محور اردکان

فرمانده انتظامی استان از کشف 53 کیلو و 800 گرم تریاک و دستگیری 2 سوداگرمرگ خبر داد.

به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار "عباسعلی بهدانی فرد" در تشریح این خبر، بیان داشت: با تلاش های ماموران پلیس شهرستان اردکان مشخص شد چند توزیع کننده موادمخدر قصد انتقال محموله افیونی به دیگر استان ها را دارند.

وی تصریح کرد: ماموران پس از پیگیری و هماهنگی به عمل آمده خودرو پژو را در محور اردکان متوقف و در بازرسی از آن 53 کیلو و 800 گرم مواد مخدراز نوع تریاک را کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان یزد با بیان اینکه در این خصوص 2 متهم دستگیر شدند افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه